4 Mart 2008 Salı

GULDUREN NICKLER

GüLdüren NickLer

* Yeni yil iptal edildi. Çünkü eskisini buldular!..
* Maliyeden yeni bi vergi daha ”duvar yazisi vergisi”
* Şu araba benim olsun. 5 milyar borcum olsun. SATINCA ÖDERİM.

* Vatandaş çok BONKÖR. Krizlerin faturasını o ödüyor çünkü..
* Artık her çocuk ZAMane çocuğu.
* Ekonomi kilitlendi. RESET’leyelim lütfen.
* KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur.
* Ülkemdeki ZAMLAR, yağmur gibi DAMLAR.
* Eskiden zamPARA’ydım. Kriz geldi zamSEFİL oldum.
* Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı. Şimdi aslanda aç.
* Çok endişelendim. Bügün zam yapılmadı. Acaba hükümetin başına birşeymi geldi?
* TATİLDEYİZ. imza: Cezaevindeki hortumcular.
* Oyunu doğru partiye ver. Sonra oooy anam oy deme.
* Vatandaş öldü. Allah TAKSİTLERİNİ affetsin.
* Dolar yine fırlamış. O ne fırlamdır siz bilemezsiniz.
* Bütün umutlarım suya düştü.Ama boğulmadılar.Çünkü onlara yüzme öğretmiştim.
* COK YARDIMSEVERIMDIR BUTUN YARDIMLERI KABUL EDERIM .
* ….Ve Tanri kadını yaratti. O da kalkti kaynana oldu.
* AşK BiR MuZ KaBuĞuDuR BaStIN Mı AyAğIn DeĞiL HaYaTıN KaYaR
* Dost kara günde KARANLIĞA KARIŞIR.
* Babam sevdi annemi aldı,Mecnun sevdi Leyla’yı aldı, ben sevdim babayı aldım.
* DELİ gibi sevdim, MANYAK gibi evlendim.
* Gerçekler acıdır ,baklava tatlıdır, o zaman baklava gerçek değildir.
* Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi.
* Kafanı çevirip durma! Aklından geçenleri okuyamıyorum.
* Araçlarda cep telefonunuzu kapatınız.TELEF olmayınız.
* SUDAN UCUZ cep telefonu alıp, ATEŞ PAHASI faturalar ödüyoruz

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler