26 Nisan 2008 Cumartesi

En Güzel Msn iletileri

Kim GöRMü$ KiM SeWmİ$ BEnİm KaDaR MuCiZe A$KLaR YaŞaIP Kim ÖlmÜŞ BeNim KaDaR.._??

| ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

diri diri gömülen hayallerimin ardından...bir bir sökülen umutlarım tükendi...

Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?

Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

DurDurak ßiLmes aH ßu qönüL sürünerek ßak qeÇti ßir öMr suÇLı oLan ßensem söLE ßiLeim TUT ELİMİ YANINA qELEİMM ...! = ' (

qökhYüsüne yaShdm aDın ßnLErce yıLdısLA aLdrmadı qüLüp qeÇti çaqRımaa

ztn heß söLErm hiÇ ßana qöRe diiL ßu dnYa

çhq üsqünüM iStemeden ßi ßakışa aLdandım iNaN ßana pişmanLktan ßtn qece aqLAdm ='(

HaksızLığa GeLemeM Hatır,GönüL DinLemeM Babamın kızıyım ben kurşun yerim ama ASLA laf yemem!!

-вιя кαç ѕαηιмєтяєℓιк ∂єяι ραяçαѕı мı ؟ уαℓαη кσѕкσ¢α вιя ¢σgяαƒуα σ ..

-İzLeri Kazınmışsa Silmek Kolay oLmuyor !!! Bu Taşlar Öyle Kolay Kolay Yosun Tutmuyor...

-уαтıяıм¢ı ∂єğιℓ∂ιя αşк şιм∂ιкι zαмαη∂α ∂σğαя уαşαя νє öℓüя

-Aşkınız solup gitse bile yıldızlar sizde kalır ! Çünkü Birini Sevmek onu gözüyle dünyayı tanımak ve sevmektir !!!

-AYRILIK ne kadar hoyratça olursa olsun Az şey midir bu !!!

-тєℓєνιzуσηυ αçıк υηυтυρ ıѕѕız υукυℓαяα ∂αℓıηмış нüzüηℓü вιя σтєℓ σ∂αѕı gιвι ѕєνιуσяυм ѕєηι ...

-Camda Bir kırık gibi seviyorum seni CANÖZÜM !!!

-Çılqın a$k Sokakta Ü$ürken Sıcak Evimizde AkıLLa Sevi$iriz Çoqu Kez...ÖyLe DeğiL mi ???

-Ayaklarınızın üzerind duruyorsunuz Tamam iyi de Bastıqınız Yer Neresi ???

-Belki ruh çaqırmak gibi birşeydir aşk ! Belki aşık olmak çaqırılan ruhun gelirvermesidir.

-єу αşк gєℓ∂ιуѕєη 3 кєяє νυя !!!

-αşк ѕινιℓ¢єℓєяιηι тє∂ανι єтмєz ;ѕıкαя,кαηαтıя !!!

-Gönlümü alma,başımı okşama ...Başka sevdalara doğru yelken açışının bendeki acısını hafifletmeye KaLkma !!! kendini Aldatma. . .

-Lacivert Lafların , şairane duygusallıkların ardına sıgınma,,,

ѕєη мєℓєgιм нιç ∂υямα∂αη αgℓαя∂ıη ηιує ؟ gιтмє...∂ємє∂ιм вαgℓαηмαктαη кσякαяѕıη ∂ιує ¢αη уєℓєgιм кαяışмαѕıη кıмѕєℓєя вιzє...

- ||......... уắй..göηüL уắắй.. кắLρd℮й düѕтü уắѕắмắ ѕ℮νiiйciiм iiйắй ..........||:

Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir K!BR!T bile çakmam…!

AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK

уєηι αякα∂αѕℓαя є∂ιη αмα єѕкιℓєяιη ∂є кιумєтιηι вιℓ

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler