25 Nisan 2008 Cuma

Ölüm NickLeri

KaŁßim SöZz v£rDi ßana,GuRuRŁu OŁaCak..'HAK¨£Tm£Y£NİN'yasaküNü kaŁDırMaYaCaK...!

ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez.. ...

Neysem o olucam!Ve nereye ait olduğumu biliyorum!Sizin Tanrılarınızdan uzakta...

$en bENim hiç bİR$eyim$iN YazdıkLaRımdAN çOk dAHa Az. Hiçkim$e mi$iN biLMeM ki nE$İn? vARLığıN yokLuğuN ANLa$ıLMaz !

$akIN GeLMe hAZıR dEĞiLim dELiYiM kAÇ GündüR LodO$uM tUTTu pOYRaZıM $OĞuk ..

a$k $oNunu $eVeRMi$ çARe$i yOkMU$ aCı$ı çOkMu$.. GönLümdEN koPTu aNLaTıYoRUM $ANa hAYAT Ma$aL gİBi biR vARMı$ biR yOkMU$ ..


İtLé köpékLé uqra$acak waktim oLsaydı,vétérinér oLup séni tédavi édérdm.

GoRdúm Hé? GüzéLLíGé Sáhíp oLmäyä çäLışmıorúm,Istédígím Hérşéyí éLdé édébíLíorúm..!


Bény färk étmén íçín gozLérínín íçíné bäkmíorúm,färk édénLérín yänínä kéndím gídíorúm..


Kéndíní íspät étmék íçín şékíLLéré kopék oLmuorúm ,bén kím oLdúgúmú zätén ,bíLíorúm..


Dún béní únút díe häbér gondérmisin! íLk oncé bí dúsún hätírLänmäyä dégér mísín=?

Onun ßunun cOcuqu deqıL ßen ßaßyasakın OqLuyum.. zar atmam, şansa ınanmam, sans varsa Onuda ßen yaratırım.. kendi kuraLLarımLa Oynarım.. ßaktım Oyun sıktı, ßırakıp kaLkarım.. ÖyLede kOLpayım

Şımarıqım, uySaLım, İsteyinCe Laf koyarım aMa Choq HasSaS ve aLınqanım ÇözZemeSsin ßeni ßen Zor oLanLardanıM..


¤ ๑๑◄ No A$k No DırDır OnLine MaqaRa OnLine GırGır ๑๑¤.

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

ÇözeMediğiM DenkLemLerin...ßiLmediğiM ÇözüMLeri GiBisin..!!

' ßis éski sévqiLiYis...hé? an ßa?ısaBiLi?is...«'3
RuhhaLi:HicBiRi,acıLı,aGResiF,aPtaL,aSıq,ßezgin,ßi Lgin,CeSaReTLi,CanLı,cıLgın,ciLveLi,GeveZe
gıCık,ıSRaRCı,keDeRLi,KeYifLi,KimseSiz,koRkuLu,kus kuLu,küSTaH,maSum,meLek giBi,
mesguL,mutLu,mutSus,neseLi,niteLiqsis,oLgun,ö Lesine,paranoYaq,paniK,saKin,SarhoS,saRsıntıLı,saS kıN,
saVuRgan,seRT,seYTani,sıcaQ,SinSi,Souq,StResLi ,SüpeLi,SuratSıs,temBeL,üSGün,uyuSuq,uyKuLu,YaRama S,
YüreqLi,yoRgun,ZaRarSıs,SinirLi…laubali


süsLü aşqh KeLimLeRi yoqh bisDe baqışıMıs yeteR geRçeqteN sefeNe!....

s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér

BéNy uZahKTaN !ZLéD!N!Z !MRéND!N!Z B!L!oRuM, H!ÇB!R ZaMaN BéN!M G!B! oLaMaDıNıZ oLMaNıZı D!L!o0oRuM…?


߀n! n€ kAdAr ÇaßuK UnuTuR$aN,O kAdAr çAßuK KaVu$acAk$ın MutLuLuğA....!!

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR...

' y@n YüR€ğİm Y@n AcI$IyLa PaRçaLaN YaN kİmİn UmRuNdA $€n K€nDi HaLiN€ yAn..


küçüktüm eLLerimi niye tutmadın baba . şimdi hesap werme bna . duyamam seni arka sıraLarda . baba'm artık çok geç zamann ...

•••» •• × ßozαя мî §αήdîή αCïℓαя × ßεℓαÿα αŧℓαя Gįdεяįм × •• «•••
Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti….

Ölümsüz Dünyada... Ecel Ol AL BENİ... Nefessiz Zordayim... Zamansız Bir Mekanda... Çıkmaz Bir Yoldayim... Amansız İsyanda... Ecelim OL BENİM..

Sokakta Birini Gördüm TakıLdı GözLerim GözLerine..a$ığım Zannetti Bni Kendine..Halbuki Ne BiLsin ! Benziyordu GözLeri GözLerine...!

ναу вє ! ιçιмιz∂єкι çσ¢υк ∂α gαуяı мєşяυ çıктı ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

Küçük kelebeğin tül kanatlarının pırıltılı tozları parmak uçlarıma karıştı. Onlar oradan ne zaman uçarlar sen yüregimden o zaman .

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler