1 Nisan 2008 Salı

ASKER Nickleri (yeni)

YILANIN ZEHIRLISINDEN DEGIL KOMANDONUN MAVI BERELISINDEN KORK

KOMANDO OLMAJK ONURUMDUR

ENGIN DAGLARIN EFENDISI BIZ MAVI BERELI KOMANDOLARIZ

KOMANDO VURULUNCA DEGIL UNUTULUNCA ÖLÜR


Korkusuzdur dağların efesi, titretir haini kaplanların sesi, madalya gibi duruyor başında, kahramanlık timsali, BORDO BERESİ

Vatan, uğruna can vermeyi bilenlerindir.

Dağlara çizmişler resmimi komando koymuşlar ismimi belki birgün geri dönemem diye göndermişler sana resmimi. Dağlarda çiçekler soldu zaman, göklere bulutlar doldu zaman, yağmurlar sel olup aktığı zaman inanki bir tanem ben ağlıyorum..

Mehtap gibi kızın olacana Şafak gibi oğlun olsun.

Öyle masum durduğuma kanma sakın tezkerem 295 olsada "FİRARIM" yakın

Biz komando değilizki her dağda leşimiz olsun biz bahriyeli değiliz ki her limanda sevgilimiz olsun biz jandarma değiliz ki sırtımızda çantamız olsun biz HAVACI yız kızım bırak bizimde havamız olsun

Sevme kızım ben 'ASKERİM' ben toz toprak kokarım. Elini uzatsan silah gibi tutarım, benim gözlerime bakma sana düşman gibi bakarım, ben uyku nedir bilmem geceleri nöbet tutarım, gece gelme bana parola işaret sorarım, ben disko dans bilmem yürüyüş kararı sayarım. Çünkü ben JANDARMA'yım. Elbet biter sayılı günler

Güzel Mehmetciklerimiz size her gece her gün duva etmekteyimdir insallah Allah sizin yardimciniz olur sizleri korur sizleri cok ama cok seviyoruz yurdumuzun melekleri....

Eyy bizi korumak icin topraga düsmüs asker... 1000 kere öpsem o pak anlini deger kandili muhaber tasindan aksin gel tarihe gömelim desem seni sigmasin



DAGLARIN TEPESINE, ESKIYANIN ALNINA, KIZLARIN KALBINE OLUMSUZ MEHMETCIK YAZACAGIM.

MERHABA BEN BAHRIYELIYIM LIMAN LIMAN GEZERIM, AKLIMA ESER KIZ TAVLARIM AKLIMA ESER GEMI TEMIZLERIM.

BU ULKE SENINLE GURUR DUYUYOR. VATANI GOREVINDE BASARILAR. ADAM OLMAK ADINA SON SANSINI DA IYI DEGERLENDIRMENI DILERIM. :)

GECE NOBETLERINDE BENI AKLINA GETIRMEMEYE CALIS. UYURKEN USTLERINE YAKALANMANI ISTEMEM. :)

SPORA GIDEMEMEKTEN YAKINIYORDUN YA. ISTE SPOR SENIN AYAGINA GELDI. IYI DEGERLENDIR.

BU SOYLEYECEKLERIMI AKLINDAN CIKARMAMAYA CALIS: AY AKSAMDAN ISIKTIIIIR?

VATAN SANA EMANET. GOSTER KENDINI. (YINE DE COK SIVRILMEMEYE CALISIRSAN SENIN ICIN DAHA HAYIRLI OLACAK GALIBA.)

SEN ASKERDEYKEN BURALARI BIZE EMANET. (OTOMOBILININ ANAHTARLARINI VERMEYI DUSUNMEZ MISIN? ARADA BIR CALISTIRMAM ICIN TABI) :)

O GUZEL ASKERLIK ANILARINI ANLATACAGIN GUNLERI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM! SEN YETER KI CABUK GEL, BEN DINLEMEYE RAZIYIM :)

ILK BASLARDA KAC GUN KALDI YERINE KAC GUN GECTI DIYE SAYARSAN SENIN ICIN DAHA KOLAY OLACAKTIR. GEL TESKERE GEL. GONLUMUZ SENINLE

ASKIM YATAGIN, SEVGIM YORGANIN, YUREGIM YASTIGIN OLSUN, ASKER OCAGINDA RAHAT UYU BITANEM.

SAFAK DEGIL SENSIZLIK BENI ACITAN! SENI COK OZLEDIM BIRTANEM...

KAPINI CALAR MAZI, DALGINLIKLA ACARSIN, ARAR GOZLERIN BENI O GUNLERI SORARSIN. PISMANLIK SARAR SENI O GUNLERI ANLARSIN OTURUP BU ASK ICIN SENDE AGLARSIN..AMA NAFILE..?

ASKIN SARABINDAN BILMEDEN ICTIM,SEVDA YOLUNDAN BILMEDEN GECTIM,ASKIN BIR ALEVMIS YAR YAR,BIR ATES PARCASI,BILMEDEN GONLUMU ATESE VERDIM...

BUGUN ILK GUNUM SENSIZ ALISMAK KOLAY DEGIL BOYLE BIR ANDA AYRILDIGIMIZA INANMIS DEGILIM DAHA...

BOYLE YUREKLI OLMAM GEREKLI OLUMUNE SEVMEM GEREKLI BIR CANIM VAR BIN DAHA OLSA HEPSINI SANA VERMEM GEREKLI COK OZLERSIN DIYORLAR COK BEKLERSIN DIYORLAR SEN BU ASKIN SONUNDA OLECEKSIN DIYORLAR...

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler