1 Nisan 2008 Salı

etkileme nickleri

Bulutların maviliğini ellerine yıldızların parlaklığını gözlerine sevgilerin en yücesini kalbine bırakıyoryum kabul edermisin ??

Sen benim içimde kalan nefes, Anlatamadıgım duygularımsın, Sen gözlerden sakındıgım sevdam, Yaşamaya korktugum acılarımsın, Sen yarınlardan bekledigim umut, Gözlerimde çağlayan agıtsın, Sen dünyada deger verdigim insan, Unumayacagim tek aşkımsın, Sen benim mutlulugum, Sevgilerin en güzeli, Sen hayallerimin peri kızı, Sen ilk ve son aşkımsın

Bu gece gökyüzünden yıldızlar kayarken ve gözlerimden yaşlar süzülürken, dilek tutmadım ilk defa! sadece şükrettim ALLAHA...SEN... varsın diye dünyamda

En güzel deniz henüz girilmemiş olandır En güzel çocuk henüz büyümedi En güzel günler henüz yaşamadıklarımızdır Ve; Sana söylemek istediğim en güzel söz Henüz söylememiş olduğum sözdür

Ben seni deliler gibi sevdim.. Ama sen beni deliyim diye sevmedin. :(

Bir soluk kadar yakın bir yıldız kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin yetişirsin dokunamazsın dokunursun vazgeçemezsin vazgeçersin ama asla unutamazsın ...

Bu sabah yolda biz kız gördüm gözlerine baka kaldım beni kendine aşık zannetti ama nerden bilirdiki gözleri benziyordu Gözlerine...

Yiğit olan yürüyüşünden, aşık olan yaşarken ölüşünden, bes para etmeyen'de, gülüşünden bellidir...

Biz sevdiğimize kalbimizi emanet ederiz, ona şiir değil gerçekleri öneririz, bir gün kalp değilde ona kendimizi emanet ederiz...

Niyetimiz acizaneyi taciz etmek değil, gayri umumiyet içerisinde izdivaç teklif etmektir. vereceğiniz müsbet bir cevap kalbi ahvalimi derinden tahrip edecektir..

Gül bahçesinde geçsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm uğruna ölmeye değer gülüm

Yağmur olmak istersim aşkımla ıslatmak için, havlun olmak isterdim seni kurulayıp hasta olmamam için.

Biliyormusun bazen en soğuk yüzeylerin altında süpriz sıcaklar saklı.

Zordur dağlara kardelen olmak. Zordur toprağı çatlatıp güne kaavuşmak, zordur sevdayı yıllara yaymak ,ama gerçekte zor olan senin gibi birini bulmak.

Hangi ruh duydu seni benim kadar derinden, hangi gönülde yandın böyle yangınla sen, ya benim gözlerimdir seni bambaska gören, ya hepsinin gözleri sana görmeden baktı

Ne zaman çöller deniz denizler çöl olursa,güneş doğmayı unutup ay çimene düşerse,dağlarda nilüfer çamlarda gül biterse,işte o zaman seni unutup başkasını SEVERİM!

Bir cin bana 3 dileğin var deseydi o dileklerden bir tanesini benim yanımda olman için dilerdim. Diğer ikisini de mutluluğumuz için dilerdim.

Biz sevgimizi kır çiçekleri gibi elimizde değil kurşun yarası gibi yüreğimizde taşırız.

Alaca karanlığı sevmem ben ya gece olamalı yada gündüz, kurşun ya vurmalı yada namluda durmalı, sevgili dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...

Sen çöle yağacak yağmur kadar değerli, kaybedilmeyecek kadar önemli, kaybedilince bulunmayacak kadar narin ve özelsin...

Bataryası zayıf rüyalarımın kapsama alanı dışında kanaşn kısımlarına şebeke hatası yüzünden ulaşamadık. Ama şimdi yüreğimle ve full çeken hattımla SENİ SEVİYORUM...

Öfke çaresizliktir bilirim. Çaresizliğine ölürüm. Sesine açan bulutlara, inan herşeyimi veririm...

Damdan düşer gibi hayatıma girdin beni deli divane ettin. Suçum neydi ki beni kendine aşık ettin.

Sen uçurumun kenarında bir çiçek olsaydın; Hayatımın pahasına bile olsa seni sulardım...

Şu zalim dünyaya geldim geleli yüzüm birkez olsun gülmedi dün gece rüyamda bir peri yüzünü güldürecek biri var dedi kim diye sorduğumda senin ismini söyledi...

Ellerimin ellerini tutmasını engellesende, gözlerimin gözlerini görmesini istemesende kalbimin senin için atmasını engelleyemezsin...

Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asil, içli köfte kadar mükemmelsin...

Dünyada 6 milyar insan yaşıyor, şuanda 2 milyar 999 milyonu uyuyor, 2 milyarı geziyor, 1 milyarı tv seyrediyor,dünyanın en güzel ve en tatlı kızı ise mesaj okuyor.

Dünyanın bütün çiçekleri rahat , hazııır ol. İstikamet aşkımın evi!!!

Eğer öpücük bir kum tanesi ise, sana plajları gönderiyorum AŞKIM...

Bilirmisin bildiğimi ? Bilmezsin bildiğimi, bilseydin bildiğimi anlardın sevdiğimi.

Denizlerden kağıt, sulardan kalem yaptım. Sana bin defa seni seviyorum yazdım. Aptalsın inandın. Çünkü ben seni sevmedim sana "TAPTIM"

Düşünüyorumda, düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken beni düşündüğünü düşünmem olsa gerek.

Gayem zatalinizi taciz etmek degil, efkar-i umumiyede muhabbet kurmaktir. Cevabi müspetiniz kalb-i hazalimi tamir-i temin edeceginden desti muhabbetinize talibim.

Sen bir güneşsin, biliyorum, etrafında bir sürü gezegen var; ben de dünyayım, bil ki yalnız bende hayat var...

Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer bana geri dönecek olursan, ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.

Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.

Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım!

Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle... Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim?

Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.

Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar kulağına seni ne kadar çok özlediğimi... Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer!

Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi...

Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler