1 Nisan 2008 Salı

Harika NickLer

Harika NickLer

heRŞey güzEL oluYor deRKen :: yook ya yaşamak istemiyorum ben...!!!

…gєℓ gєℓмє öηємℓι ∂єğιℓ αмα вєкℓєтмє…

Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker tekerSizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??



yeri geldiginde gitmek Gerek !
Yeri geldiginde susmak gerek !
yeri geldiginde konuşuruz eLbEt!
yEri geldiginde görüşürüz eLbeT !

όzεηdіqіηіz нλчλтι чλѕλмλкℓλ мεѕqυℓϋмм[nokta!]


HEPINIZ KENDI DALGANIZA BAKIN...DIKKAT EDIN BENIM DALGAMDA BOGULMAYIN

bunu konusmyaa bıle lusum yoq sen bnı tasıyamadn bu yenı syfada senn adın yoq usgunmm tanıyamadmm


yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!


Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.



K!m SéWD $eNi ßénİm KaDr İsTeméM SeLamıNı Artıq YaLnızım aLdm Y0luMu AnLadın mı¿?

ßumuyDu Hayat Déd!qéry Hayat a$ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Artq ß!tt! Rüya


[b]OnA SöYlE OnU GeRçEqTeN SeVdİmM.
OnA SöYlE OnU BiRdAhA GöRmEq İsTeMiYoRumM..
OnA SöYlE OnSuZ HeRşEy Çoq GüSeLL..
OnA SöYlE OnU ÇoqTaN UnUtTumM..
AmA OnA SaKıN BuNlArI GöZyAşlArI İçİnDe SöLeDiMi SölEmEe..


[b]AçıP baktım kalbime bir isim kazınmış silmeye çalıştıkça gözümden yaş damlamış…ben sana aşık olmuşum haberim olmamış…


sewmıosan solee kaderım hep bole blkı wurulurm ama dussmem senin onunde


[b]adını kalbme askla kasmıstım boswer aldırma blkı bıgun sılerm gusll bı ruyayı gerck sanmısım snı sewdıım ıcn osrr dılerm!!!



pardnn kalbnısı calabılr mıım???




ßaşkalarını affet ama kendini asla!Sölerde yalan çoqtur ama gözlerde asla!Unutmadığın zaman unutuldun sanma!İnsan her şeyden bıkar ama sevdiğinden asla!!



KıyMeT ßiLméYén KaLßé SévGim HaRaM,YoLuNu ßéKLéYip GéLméYéNé YazıKLaR,SévDim DéyiPTé aLDaTaNa LanéT,ßéNi SonSuzA KaDaR SévéNé ßu CaNım KuRßan oLSun…!




Yağmuru sevdiğini söylüyorsun, yağmur yağdığında şemsiyeni açıyorsun. Rüzgârı sevdiğini söylüyorsun, rüzgâr estiğinde pencereni kapatıyorsun; korkuyorum çünkü beni sevdiğini söylüyorsun...


Eğer beni daha fazla üzmek istemiyorsan rüyalarıma bile girme sakın n'olursun unutmak doğanın en güzel armağanı insana. Biliyorsun seninde son armağanın unutulmak



GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....




bana geLeceksin eqiLip SariLacaksin O Soguk Vücuduma iSte o An 1 fiSilti DuyacakSin DudakLarimdan '''ELveda'''




SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLı$ı DoğRuYu AyıRıOr Sen ekSiLeLi HaYaTımDan YüZÜmDe GüLLer aÇıOr,



BuLUtLaR AğLıYoRsA bEn SuSaRıM :!: BeN AğLaRqEnDe OnLaR SuSSuN!


...:::BenÇokAyrıLıkLarYa$adımOyüzdenßiti$ikYazdımH er$eyi:::...


SeNi ArAdIm Her yErDE BulAmIyoRum SoN nEFeSİm SenDe kAlMıŞ ÖLEMİYORUM



[Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime] [ALT+F4] le Kapandı Tüm [uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım].



Ti$öRTüM ߀yaZ d€LLy'İm ßiRaS GöML€ğİm MaVi At€$ €d€RiMm Aßi



Harika NickLer 2

Bilir misin bizde dostluk nedir? Nefesin kesilirse al bu can senindir, yolun sonu uçurumsa dostum geri dön ilk adım benimdir.


hayat bir sınavsa;kağıdı verip çıkmak istiyorum hocam...

Kurudu gözyaşım kimse görmüyor ..İçimde bir yer hep ''onu'' istiyor


qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...


heRqese yaLan söLe qeNdine saqıN söLeme sefiosuN yinede !.


Şimdi dersaneli olduk! Cevap anahtarını doldurduk! Yine yetmedi netimiz! KAHROLSUN SINAV SİSTEMİNİZ


Çhoq kırgınım uyusam bitermy?dizlerim çhoq kanadı büyüsem geçermy?




ßana Hawa AtıCan Di£ K3ndini Kasma Damarındaki kanın ßiLe ßana HasTa!!



hERkEsiN aŞkı YaLaNmıŞ beN YaLaMaMIş Aşk iStiYOruM


BaNa dErSeN BiR GüN AyRıLaLıM ArTıK BeNi uNuT SaNa dErImKi öLüM BeNi aLmAdAn nEfSiM DuRmAdAn bEnZiM SoLmAdAn sEn bU SöLeDiGiNi uNuT




Tık Tık ---> Kim O ? Ben AŞK Genemi Sen ? Bi GİT Başımdan ya Belamısın Sen



GİDENE ÜZÜLME SEVSEYDİ GİTMEZDİ, GELENE SEVİNME ODA BAŞKASINDAN GELDİ.


Sevdinmi ya ölümüne sevmeli yada çekip gitmeli....
Sen istedin bunu GİTTİN & BİTTİN !!! üzqünüm ben yoqumm artık !!



SeNi TaNiDim - SevMeYi ÖgReTTiN,, seNi SevDim - UnuTaMaMAyi öGreTTiN,, maDeM BiraQaCaQtiN bE ZaLim - NeDEn BaNa $...sizliği ÖgReTMediN..!!?



Göremezler... İzin Wermessem Üzemezler... Çözemezler... Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler...!!!



0rAlaRda ßenDen y0q dÜ$ünSen anlaRsıN...ßuRalaRda SenDeN ç0q, gÖrsEn $a$arSın!!....


qönüL kims€siz yapamaz s€veßiLeceqi ßir dost arar,ta$ın kaLßi y0ktur ama Onu ßiLe y0sun Sarar…


ßu DünYada YhA SeVeCeKsin YhA SeViLeCEKsİn AmA ASLa SeVeNi ÜzMeYeCeKsİn!!!.

Ha kıyamet kopmuş
Ha sen gitmişsin.

KAPILMA RUZGARIMA TOZ OLURSUN GECME YANIMDAN ASIK OLURSUN

¿•¿..Küçükken Daha Mutluydum Ben..Nerden Çıktı Bu Büyümek Durup Dururken..¿•¿

‘!’ dedin korktum ‘,’ dedin konuştum ‘.’ dedin sustum ‘/’ dedin ve kayboldun.İsmimi isminden ayıran işareti sen buLdun ..

¢øk sevdim sµ¢ sayILdI..... hi¢ sevmedim kaßahat sayILdI...... ßirhis diyørki ßana öLde kendini arat...'

Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim!


dur dinle! karagozlum gitme.yapma bana kusme!ozluyorum deli gibi muhtacim sevgine!


Sén Birték [s]ana Güvén, Kimséyé Güvénmé. Sén Birték [s]éni Sév, KimséLéri Sévmé. [s]`Léri Yap Ama Kimséyé SöyLémé !


BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni

GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm..


•?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> …. «« .!!•?•??•?•.
DUN YINE YAPAYALNIZ, DOLASTIM YOLLARDA...YAGMURLARIN ISLATTIGI, BOMBOS SOKAKLARDA.GOZLERIMDE YAS, KALBIMDE SIZI, UNUTMADIM SENI, UNUTAMADIM, UNUTAMADIM, NE OLUR ANLA BENI...

b€lamı arıom b€nn burdamı acabaa??

HAYAT ZORDUR BİLİRİM AMA BENM KADAR ZOR DEĞİLDİR BELİRTİRİM...

a$q h€rdaqqa qıwırır (<3) ß1r kaLpte İki KaLp nasıL yasanır ?

Harika NickLer 3


''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''


Dönüş yoqqi her hatadan gözlerde btmişse yürekte aranmaz inan sna deli gbi aşıkken kybettiin aşkına yan seni çok sewmiştm inan!!!

ÇeKiP gİtMişsİn gÖrEmEdİm;kArAnLıkTı..ArTIq Geri dÖnEmEzSiN ArKadAn qİtLi qApI


KUŞLAR GİBİ UÇMAYI BALIKLAR GİBİ YÜZMEYİ ÖĞRENDİK ANCAK BU ARADA BASİT BİR SANATI UNUTTUK KARDEŞÇE YAŞAMAYI!..


Sen hiç hasreti tattın mı severken , hiç ağladın mı gülerken , sen hiç sevdin mi sevilmiyorken ve hiç ayrılmak istedin mi canından çok severken

İntar edenler 30 dk sonra ölürlermiş…sen gideli 19 dk oldu..daha 11 dk war…


Çok üşüoRm...öLe içTen ßi üşüme...acı veRen ßi üşüme....
ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.

*†ıк..! †ıк..! †ıк..! кiм..! 0o..! ßђєи..! λsк..! ßi..! Siq†iя..! qi†..! Yђλ.....: :


צ×Denizliliyiz GûZêLîZ, HîC îNCiTMêDêN SêVêRîZ, BîZê DôKûNâN ôLûRSâ, HîC AciMلDAn EZeRiZצ×...




]-[ "KaηatℓaЯı qırıℓmus kü¢çük qeℓebk" ]-[


hEm qidenedir bu şEhiR hem qeLecek oLana oda biRaz oyaLanıp qideR nasıLsa.



~√V^√~√V^√V'^~hAn! $ENİn için atıyodu ya hALaDa sEnInLe vE HeR ZaMaNdA AtAcAk bİdEnEm






DüşLeRimm BaşKa qErÇeK BaşKa!! aMa UmRumdAdA dEiL ....!!!

s3sSız bı kaya düshun denız kıyısındaa yLnz... dLqaLara qöüs q3rip soUktAn üshüoRR...!!



kuSura baqma Buqün ölüMe sözÜm var...Ba$ka zaman qöRüşelim...



y0rumlarınızı bekli0rum...y0rum yazmayan y0rumsuz kalsınn...+ repp leri unutmayalım

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler