14 Nisan 2008 Pazartesi

Hasret Msn NickLeri

» gül gül demiş bülbül güle gül gülmedi gitti bülbül güle,gül bülbüle yar olmadı gitti
» gelecekse beklenen beklemek güzeldir….özleyecekse özlenen özlemek güzeldir….sevecekse sevilen:işte o herşeye bedeldir……
» dünyada güneşin doğmadığından ateşin yakmadığından suyun akmadığından şüphe et ama… benim aşkımdan asla…bebeğim.
» özlemin var şu gözyaşlarımın suskunlugunda yüreğimde kahredici bir yanlızlık ellerimi açmış dua ediyorum allaha sana olan tertemiz duygularımın sonsuzluğunda seni çok özlüyorum bitanesi
» sen hiç ölümün gölgesinde ölümü yaşadın mı bir garibin elinden tutupta ölüme rest çektin mi sen cilalı parlak yerlerde gezerken ben parçalanmış vucudumla hapishane köşelerinde güneşin doğuşunu bekliyordum….
» bak arkadaş seviyorsan şunları bil… uzaktır gidemessin yakındır istediğini yapamazssın güzeldir erişilmezdir sevdalısındır dürüstçe anlamazdır tek istediğin yalnız kalmaktır onu bile çok görürler seni anlamazlar sen bence ne yap biliyormusun arkadaş yeterki sev tek taraflı olsa bile ebedi sev sevki güller utansın kuşlar kıskansın ama onu sev…
» hatırlamak gönül dağındaki gül kadar güzel ise , unutulmak hüzün dağındaki diken kadar acıdır.
» şafak kaçta askerim ekmegim aşım helalim sen nöbette beklerken ben yolunu gözlerim hasretin zor memedim
» yarınlar umudumdu benim bugünlere düşmandım, yarınımdım sen benim bugünüm olamazdın ,yarınlar hic gelmedi,ben hep bu gunlerde kaldım
» günaydın kalbimin sahibi günaydın aşkların en tatlısı sevgilerin en görkemlisi günaydın soğuk kış gecelerimin ateşi seni çok ama çok seviyorum
» kader beyaz kağıta sütle yazılmış yazı, elindeyse sıyır beyazdan beyazı. tanrımdan umuyorum ki seni kaderime yazmış olsun…
» sana olan sevgim bedenimdeki kanlarin hepsi bedenimi terk edince ve sana olan sevgim ben ölünce bitecektir!!!

-küçükken çikolata için ağlıyodum şimdi senin için ağlıyorum
-Karanlık dünyama İşık saçtın sensizliğime çiçek açtın yüreğime sevdanı saçtın UNUTAMAM SENi...
-aLDığım Hér NéFésTé,aTTığım Hér AdımDa,YéDimDiğiM Hér LokMaDa Hép SénSiz akLımDa.!
-KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM... Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...
-sevgini taşımak değil hasretini çekmek zor,gülmeyi unutmak değil ağlamaya alışmak zor,yaşayıpta ölmek değil özleyipte görememek zorr!!!!
-şimdi bütün güller susuz ve kimsesiz seni beklemekten seni özlemekten bu halimiz
-=+=seni severim seni sevenide severim seni benim kadar sevenide kurşuna dizerim=+=
-hasretim artık gülüşüne...seviyorum işte anlat herkese ...ne olursa olsun geri gel şu yaralı kalbime...
-hasret aktı gözlerimden ama sen yine gelmedin
-unuttum demek bile onu hatırlamama neden oluyor
-kaybetmiştim seni soğuk bir kış gecesi çek kışlar geçti ama dönmedin geri
-sensızlıkten yoruldu su yaralı gönlüm.dön artık yarr dön de mutluluga bogulsun hasret ceken su gönlüm.
-sen benim ulaştıkça ulaşılmaz olan hasretimsin
-߀n KiM$€yİ $€nİ $€Vdİğİm KaDaR $eVmEdİmKi $€nİnLe aYnI $€hİrDe n€f€$ AlMaK BiLe ßaNa Y€T€R { a$kOmMm}
-gözlerine baktıkça, ağlasada gözlerim.... ağlamak içinde olsa gözlerini özledim....
-hasretin bir mumdu benim aşkımsa bir ateş eee sonunda noldu eriyip biten ben oldum
-evin duvarı olsan resim yapıştırmmam arabanın motoru olsan araba kullanmam agacın dalı olsan kırmam gezdigim yol olsan yürümem gönlümün gülü olsan mezara kadar çıkarmam

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler