4 Nisan 2008 Cuma

Kapak NickLer

beni kaybedersen bir daha bulamssın,o aç gözlü kalbine rahat batmasın...!!!!



ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...





seni hiç unutmadım inanır mısın??yediğim salatada bile arar oldum...bi hıyarn eksikliği bu kadar mı belli olurr!!!



Ne Yapalım bu Oyunda Burda Bitti İşte , Galip Geldım Diye Sevınme Çünkü Önce Ben Gittim..!!




oLum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine,beni çöpe atmak senin ne haddine!! sen zaten çöptesin bari beni çeqmee...




HANİ BANA DEMİŞTİN BEN SADECE NAMUSUM VE ŞEREFİM İÇİN SAVAŞIRIM DİE;EWET HAKLISIN İNSAN KENDİNDE OLMADIĞI BİR ŞEY İÇİN SAVAŞIR......



Bakma Bana Öyle Bakma Bir Bakışta Tanıyamazsınki.. Artık Karşında Eski Ben YOK



HALA ANLAMADIN....40 FIRIN EKMEK YESENDE KAR ETMEZ.. HAMURUNDA YOK DELİKANLILIK....




.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!




--------LeRiN --------Ce YaŞaDıĞı Bu dÜnYaDa SeNdE --------Ce YaŞıYoRsAn AdİLiĞiNe BoNcUk TaKtA NAzAr DeYmEsİn



оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк…




ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !



ßisde böLe qüseLim ya kaßuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN






Son keLimem oLsun aydınLık, son nefesimde karanLık. Sor kendine: 'Hani nerde DELİKANLILIK?'... Yaptığın
apaçık yaLakaLıkk...!!!




Sayende yoLa geLdi kaLbim, YanLısı doğruyu ayırıyor.. (:





Ya Bana Geleceksin Yada Bana Geleceksin Başka Çaren Yok Kızım Yada S.ktır OLUP GİDECEKSİN



GéLmédiqin ÖnémLy DéiL GéLsén ÖnémLy OLcakty..!



S€nMiyDin o HayaTımın
ßa$ RoLünü veRdiim
ßeceRiksiz FigüRan
Üzgünüm ArTıq
MasaLLara İnanmıorUmm!
sh€nDen ßir kaHraman çıkarTamamm!




Hep kuRDuqun hayaLLerLe ya$aDın Sen. Senin icin ßen hep vaRdım! Oysaki coktanqitmi$Tim ßen.. Sen vaR SanDın...!



# FazLa Rahatım Rahatsız EdeRmi.? Etse BiLe FarqedeRmi..?




||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||



*-*-TaRTışaCaKsaK eĞeR..BaNa Bi DaKKa İzn VeR..BeYnimi ÇıKaRıP GeLeYim..ŞaRTLaR eŞiT oLsun..



Sen istedin bunu GİTTİN & BİTTİN !!! üzqünüm ben yoqumm artık !!





Sakın bana dokunma taş bastım bağrıma kadehlere merhaba aşkım sana elveda





çσк уαηαя∂ıм gιтмє ∂ιує вєη σηα, уıℓℓαя ѕσηrα ∂öηüуσямυş вαηαηє, ѕєνιуσя∂υm güℓüρ gєçтι αşкıмα, şιм∂ι вєηι ѕєνιуσямυş вαηαηє.....





[...|...Ne iLk Nede SonduN SevgiyLe BağLayıp NefretLe Son buLdun ÜzgünüM EZİK insaN Sende Unutuldun...|...]






ŞıMARıĞıM, UYsaLıM, İsTeYince LaF SoKarıM, cok HAssAs ve ALıNGaNıM ÇöZeMeZsiN BeNi, BeN ZoR oLanLarDaNıM.!!





Biqün Pişman oLupta Dönersen Geri..
GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !







Bu FiLM BeNiM FiLMiM!!BuRDa eSaS KıZ BeNiM!SeNaRYoDa BiLe YoKKeN...Bu SüSLü ŞıLLıK Da KiM?!





NØk†ayı kØyduğum aN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kaLaCak...



Kacmadım Hayattan Hep KovaLadım
Hic Kaybetmedim Hep VAZGECTİM..



ҳ̸Ҳ̸ҳ || ßeN HaYaTı CeVrIm Dı$ı Ya$ıoRuM HaYat ßeNi £nGeLlese NoLuR || ҳ̸Ҳ̸ҳ





Laf Olsun Diye Konuşanlardan
Biliyorum Diye Atanlardan
Güzelim,Yakışıklıyım Diyen Kasıntılardan
Her Zaman Fazlasını İsteyip Memnun Olmayanlardan
Şekil Yapıcam Diye Markayı Özellikle Gösterenlerden
Sağlam İçerim Deyipte 2. Dublede Sızanlardan
Cadde de Öküz Gibi Dolaşanlardan
Kendini Bulunmaz Hint Kumaşı Sananlardan
Adrenalini Seviyorum Deyip Bunun Sadece Kelime Anlamını Bilenlerden
Piyasa Yapıcam Diye Soytarı Olanlardan
Marka Giyicem Diye Cebindeki Tüm Parayı Harcayıp Sonrada Avare Avare Dolaşanlardan


ßıktımmmmmm




- anılcak bir 'adın'bile yok




Arkamdan konuşanların hepsi arkada takılmaya devam etsin!




#"Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş.



#Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!




éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD....! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma siKdiR éDD..!



Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!



Benim için ne olduğun hiç önemli değil.. sonuçta gözlerimin sana baktığı kadarsın.. ben o gözleri senden çektiğim an hoş bir anı olarak kalırsın..




Yéni Bir Sayfa Açtım KénDiMé içinDé SéN Yoksun.. Kalbim hayvanat BahÇesi DéğiLki içinDé köPeqLér oLSun . .



Kötü GünLerimde Katkısı oLmayanların İyi GünLerimde Hissesi YoktuR..
//Arkamdan konuşanlarn hepsi arkada takılmaya devam etsn//




geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN



ßir Köpeğim Wardı ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler