1 Nisan 2008 Salı

Komik NickLer

KOMİK MSN NİCKLERİ

Ulan bu memlekette sadece TEKSOY mu görevde???
DİŞ SAĞLIĞINIZI KORUYUN.
Kavgadan uzak durun!
SATICI GİREMEZ!!Özellikle memleketi satanlar!!!
DİKKAT!Vereceğiniz oy oyulmanıza yol açabilir.
Kadere REST çektim isyanlardayım,
babama REST çektim hastanedeyim.
Yeni nükleer silahlara hayır! Önce eskilerini kullanın.
Dünya'ya gelmemin iki sebebi var:
Biri ANNEM
diğeri ise BABAM.
Bu aysonu kalbimi boşaltırsan iyi olur ,
aybaşı Almanya'dan sevgilim gelicek!
Bikini bir tel örgüye benzer,
bölgeyi korur ama manzarayı bozmaz.
Bana karne notunu söyle sana babanın tansiyonunu söyliyim.
İstediğinizi söyleyin ''emniyetesiniz'' dediler,
EMNİYET'teyiz.
Allah kadın yarattı,
erkek Allah yarattı demedi.
Sabah kahvaltı yapmadım;çünkü seni düşünüyordum,
Öğle yemek yemedim;çünkü seni düşünüyordum,
Akşam yemek yemedim;çünkü seni düşünüyordum,
GECE UYUYAMADIM;ÇÜNKÜ AÇIM ULAN!
Yes abicim...Türkçe'yi koruma yasasına benden de okey!
Gökyüzü...Güneş...Sahil...Gel de ÖDEV yap!

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler