4 Nisan 2008 Cuma

Manyak Msn NickLeri

olması gereken şeylerin adını iyilik koymuşlar..
ben ne delikanlılar gördüm gül gül öldmm....

bi anlamalık ''ZeKaN'' var!!!!!

Laf oLsun die konuşmuorum,konuşuorum Laf oLuyo...!!!

sen ŞeRef...Z kelimesinin anlamını bilir misin? yoksa bilmediğin için mi ŞEREFF...ZSİNN...

kapılma rüzgarıma nezle olursun..

Bana Darbe Atanı,Ben Harbe Sokarım..!!!

BugünLerde yeni hobim seni üsmekkendini buna aLıştır zorum artıqqq...!!!!

Adı VicDaNsIz gerisini sorma....

SeNi sEfİoRuM sÖzLErİ hEr ŞeR..zİn AğZıNa SaKıZ OLmUş....

Kendini KRAL beni ise bi HİÇ sanarsın,aslında ALİS HARİKALR DİYARINDASINNNN

oLum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine,beni çöpe atmak senin ne haddine!! sen zaten çöptesin bari beni çeqmee...

RaP okıLunu okumadık ama parmak basarım,fiyakanı bosarım..

HAYAT zordur biLirim ama benim kadr zor deildir beLirtirim..

Bıraq yhaa aşkı masa üstünden siL gitsn...beLLeğindemi kaLdı format at gitsinn...

Öncülük yaptıım herşey taklit edilior,beni bu kdr benimsediinis için tşk ederimm....

Dehshetm,ManyaqıM,Laf sokarım,Yerse uğraş bakalım....

bu kdr cehalet ancak tahsiLLe oLur!!!

----------ğın üniversitesi olsaydı,seni kesin dekan yaparlardıı...

kıyamet mail atmış...bu gece hep beraber kopalım diee...

''AŞK'' bir yarıştı,ÖDÜL ise sen..o yarışı kaybettim çünkü olamasdı,sen başkasını SEVERKEN...

hayatta herşeyden vazgeçtim buna sen de dahilsinn....

Birçok köpek gördm...ama köpkleşn insanlarn bilmecesini hala çözememişimdir...

Hepte defolular buluo beni...yan sanayi deil...orjinal AŞK arıorum...

Ne tuhaf deil mi?içimi acıtanda sen...acımı dindirecek olan da...

beni kaybedersen bir daha bulamssın,o aç gözlü kalbine rahat batmasın...!!!!

Şımarıqım,uysalım,isteyince Laf koyarım ama çok hassas ve alınganım çözemessin beni ben zor olanlardanım....!!!!!!!!!!

Eskileri siLdim ama kırmızı oLunca izi kalıoo...

Aşk bakmaktan ibaret olsaydı....ökzler trene aşık olurdu..

seni hiç unutmadım inanır mısın??yediğim salatada bile arar oldum...bi hıyarn eksikliği bu kadar mı belli olurr!!!

yüreim yaralı derinden...yanmaz artık istesemde yeniden..çok yaralar sardı kalbim amma..bu yara kapanır mı bilemem...

bensizlik öle koysun ki sol yanına..bana gelmek iste ama yüzün olmasın...

Allah'ım yaqmur yaqdır yeryüzünde pisliqq çoqqq...

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler