9 Nisan 2008 Çarşamba

Nefret NikLeri

Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümünkadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligimkederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

» Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, senkibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!

» Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek osoğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş... yok be aşkım asıl ölmek"sensizlikmiş"

» Bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıpgiderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belkibelkilerle dolu bir hayattı bu....

» Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görmeağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her günbatımı..

» Vaktinden önce çiçek açmaz rüzgara kelepçe vurulmaz. Bende sen bitmedikçe veya bende ben ölmedikçe sana olan bu sevgim bitmez.

» Her deniz bir martı,her rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam

» Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi

» Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim

» Gül filizlendigi günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneşher gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıpgüneşi unutmaz

» Sesini duysamda heran yüzünü görmek değil özlediğimi bil heran.Hiçbir şey yüzünü görmek gibi değil

» Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor.

» Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı,çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Benanlatamadım güller anlatsın.

» Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün,bu ayrılık şarkılarınıkurşuna düzeceğim.Seni benden ayrıdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim

» Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler.Boynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.

» Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsanda eski günleri.Adımı arasıra an yeter.

» An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbineakarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? İnsan sevdiğindenayrılınca bu maskeyi takarmış.

» Önceleri hasreti hiç tatmadım .Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım.Zor geldi ayrılık alışamadım.

» Hep kalanlara gidenleri kattım.Bir gün yerine geçemediler.O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler.

» Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.Çünkü sen rüzgarınçoşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere...

» Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığındakelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimizyaralar bıraktı

» Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir günsilerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özürdilerim.

» Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.

» Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.

» Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyleol. Geldiği zaman boşluk dolduran değil gittiğinde yeri doldurulmayanbiriyle ol.

» Hayat hiçbir insan için ağlamaya değmez. Zaten ağlamaya değen insanhiçbir zaman ağlatmaz. Sen yine de ağlamak istiyorsan başını dik tut.Göz yaşların ağlatan kadar alçalmasın.

» Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularınıbastıracak kadar acımasız,ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksabenim suçum ne birtanem.

» Bir soluk kadar yakın yıldızlar kadar uzak derler sevgi için.uzanıryetişemezsin,yetişir dokunamazsın,dokunur vazgeçemezsin vazgeçer amaasla unutmazsın.

» Uçurumdan düşerken tutunduğum dal olsan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım ki.Tutunduğum dalsın.Beni affet.

» Gidersen kim sular fesleğenleri,kuşlar nereye sığınır akşam olunca.Gidersen kar yağar avuçlarıma,gidersen kuşlarda ölür bende.

» Unutmaya beş kala gözlerini ve sana dair ne varsa bitmeye yakın iştebugün ben her şeyimi sende bıraktım sırf aşkımı aldım elinden onu dakaybettim. HÜKÜMSÜZDÜR

» Her deniz bir martı,her rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam

» Seni uçsuz bucaksız bir okyanusta doğan güneşte,geceleyin parlayanayda ve denizlerin o mavisinde buldum.Ancak gece doğabilecek birgüneşte kaybedebilirim.

» Sana gitme diyemedim; Gözlerim gözlerinde kaldı. Susuz büyürmü hiç çiçek; Su sende çiçek bende kaldı.

» SEN SIMDI KARA BIR KUSKUSUN! KALABALIK SEHRIN YITIKLERINDE, MAVIELLERINI DE SIYAHA BOYUYORUM, OYLECE KALIYORSUN KENDI CEHENNEMINDE!


» CIKARSINLAR SENI SATISA, BIR LIRA VERENE LANET OLSUN!


» BIR GUN BENI ANIMSARSAN EGER, ONCE BIR GULUMSE GULUCUKLE AN ADIMI, BENISEVEN BIR COCUKTU DE, VE SONRA SENI NE COK SEVDIGIMI OGRENEMEMISOLMANIN ACISIYLA ESEF ET!


» BEN KI SENIN ICIN DUNYALARI YAKACAKTIM, SEN TUTUP BENI YAKTIN. NEFRETIMSIN!


» SEVMEZ OLSAYDIM SENI O YALANCI GOZLERINI, SEVMEZ OLSAYDIM SENI O IPEKSACLARINI TUTMAZ OLSAYDIM O PAMUK ELLERINI. INANMASAYDIM O YALANCIGOZLERINE!


» Senden okadar nefret ediyorum ki ama okadarda seviyorum ne yapsam unutamiyorum seni anlaya bileceyin seni hala cok seviyorum


» NEYIN BILDIN KI DEGERINI! BENIMKINI BILECEKSIN! BUNUDA TABI MAHVEDECEKSIN.


» AMA HER SIIRDE ASK SEVGI YOKTUR. BAZEN NEFRET EDERIM BAZEN KIN KUSARIM,NEFRETIM DALGALARDIR KINIM ISE ENGIN DAGLARDIR, ASILMASI ZOR ENGELLERIMVARDIR, AMA BENI YIKAN INSANLAR DEGIL YASADIGIM YILLARDIR.


» NEDEN IHANET ETTIN BANA, DUYDUM KI OTURDUN NIKAH MASASINA, BENSIZ MUTLULUK HARAM SANA!

» SEN SIMDI KARA BIR KUSKUSUN! KALABALIK SEHRIN YITIKLERINDE, MAVIELLERINI DE SIYAHA BOYUYORUM, OYLECE KALIYORSUN KENDI CEHENNEMINDE!

» HATIRLASANA O ESKI YILLARI SENI NE COK SEVDIGIMI OZAMAN ISTEMEZDINCUNKU BASKASINI SEVERDIN SIMDI NE OLDU YALVARIYORSUN DIZ COKUYORSUN AMABASKA KAPIYA SANA VERECEK BIR ASKIM YOK EGER COK ISTERSEN NEFRETIMVAR...

» O GUZEL SACLARIN BIR BIR DOKULSUN HERKES NESE ICINDEYKEN SENIN BOYNUNBUKULSUN MEZARIN YILANIN AKREBIN BOL OLDUGU YERE KAZILSIN, ALLAH SENIYAKSIN BENI YAKTIGIN ICIN.

» CIKARSINLAR SENI SATISA, BIR LIRA VERENE LANET OLSUN!

» BIR GUN BENI ANIMSARSAN EGER, ONCE BIR GULUMSE GULUCUKLE AN ADIMI, BENISEVEN BIR COCUKTU DE, VE SONRA SENI NE COK SEVDIGIMI OGRENEMEMISOLMANIN ACISIYLA ESEF ET!

» INSANLAR, YA KORKTUKLARI, YAHUTDA GIPTA VE HASET ETTIKLERI SEYLERDEN NEFRET EDERLER. (MACHİAVELLİ)

» ACIKCA NEFRET ETMEK, ASIL DUSUNCESINI GIZLEMEKTEN DAHA ASIL BIR HAREKETTIR.(CİCERO)

» BEN KI SENIN ICIN DUNYALARI YAKACAKTIM, SEN TUTUP BENI YAKTIN. NEFRETIMSIN!

» BU GECE RUYAMA GIOR GIZLICE. BENI SIMSIKI SAR, OP KOKLA IYICE, SON KEZISYANLAR SAVUR KUFRET... VE SONRA CEKGIT KAHROLASI HAYATIMDAN SINSICE.

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler