2 Mayıs 2008 Cuma

Bam Başka NickLer

_HuZuR_ÖzüR_DiLeMeLi_BaNa_UğRaMaDıĞı_HeR_GüN_iÇiN_

_KARAGÜMRÜK MERKEZ ATEŞ EDER HERKES

_KimiNe göRe KraLım! , KimiNe göRe yaLanıM! Şan Şöhret Sizin Olsun Ben Falanım Filanım…

_KRAL GİBİ YASAYIP KOPEK GIBI ÖLMEKTENSE KOPEK GIBI YASAYIP KRAL GIBI ÖLURUSÜN

_BeN SiGaRa TiRyaKiSi DeğiLiM SiGaRa iÇeRKeN DüŞüNDüĞüMüN TiRYaKiSiYiM.

_Bu aLeMDe 3 KiŞi KaLMıŞıM:GuRuRuM,SiLaHıM ve SeN..
aşk bir kumar ya ben masaya kalbimi koydum hayatımı kaybettim..


_HAYATTA HİÇKİMSEYE GÜVENME !!! UNUTMA Kİ BEYAZ GÜLÜN BİLE GÖLGESİ SİYAHTIR !!!

_Sevda” diye bir kuş gönlüme konmuş, meğer gecikmiş bir sevda bizi bekliyormuş!!!

_Güzel yüzlü olmak elimizde değil ama.. Gülen yüzlü olmak elimizde..

_AğLaMaYı BiLmEyEn GözLeR;;SeVmEyİdE BiLmEzLeR……..

_!!Duydumki “beni unutsun” demissin..acaba hic düsündünmü,hatirlanmaya DEGERMISIN?!

_HeP BöYLe GuRuRLu GeZeRiM SaNMa SeNiNDe BoYNuNu BüKeNLeR oLuR.HeR ZaMaN aĞLaTıP GüLeRiM SaNMa ZuLMüNe KaRŞıLıK VeReNLeR oLuR!!!!!

_rakıyı susuz sigarayı filtresiz içtik.sevgiye sınır çizmedik dostluga fiyat biçmedik bizde hata olur ama yanlış asla

_YaK BiR SiGaRa VeR GeRiYe DöNmEz BeNiMLe öLMeYeN DüŞüNCeLeR BöLMeZ YaK BiR SiGaRa VeR YiNe DöN GeL

_DaLıMıZı KeSeNiN aGaCıNı KoKuNDeN KeSeRiZ•••·

_asıL ßilgili ki$i , ßiLmediqini ßiLen ki$idiR…. sokRateS..

_Silgi kullanmadan resim çizme sanatına hayat denilmektedir

_Bayraklari Bayrak yapan üstündeki kandir, eger ugruna ölen varsa Vatandir

_!!! —- HIZ ÖLÜME DEİL , ÖZGÜRLÜĞE GİDEN YOLDUR —- !!!

_Bir Demet Bir Oyun Bu Rap Demek Çok Emek Gerek Bu Yolda Düşmemek Gerek Açıldı Bak Yürek Boş Yere Kürek Çekildi Yok Yere Bizim İçin Gurur=Rap Demek

_HerKeZ KeNDi YoLuNDa aMa aRaDa BiRBirLeRiNe LaF aTMaLaR oLMaSıN BeNCe RaPi MaKSaT _RaPCiLiK DiYe YaPMaYaLıM öZeNTi GeNÇLiK ..
KüFüRBaZ GiZeMLi RaPCi,26 aRiFeSİ YoRGuN BeKcİ TeKBiR aLDıM SöZüMüN EvVeLiNDe,RaP YaPaRkEn GüNaHaMı GiRDiM..!!
DeDiLer Ki TürKCe RaP BaTTı CarTeL´deN SoNRa KiMSe RaP YaPMaDı DeDiLer Ki ApaK uYuYa KaLDı KiMsE 5 KaRıŞ RaP YaPMaDı ..!!

“..ÇaY ßardağınDa ßırakılaN DudaK PaYı KadaR ßiLe uZaK KalamaM GözleriNe..”
iÇiNe DerT oLacaK SaNa SoN ßakışıM..!
“..KıZ DediğiN iStanbuL GiBi oLmaLı; FetiH’i ZoR, FatiH’i TeK oLmaLı..”
uNutmayıN; HeR aŞK ßiR ßitKi iSmiyLe ßaşlaR aMa HayvaN iSmiyLe SoN ßuluR..!
aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!
iSkeletleR DiyarınDa ßiR eT ParçasıyıM..!
“..MutluluK ßiR ÇimendiR ßastığıN YerDe ßiteR, YalnızlıK GittiğiN YoldaN GeliR..”
NoN VogLio NessuNo CHe Mi aDdolaRa Mai..!
uÇurumuN KenarınDa Da oLsaN SırF HayaTa GıcıKLıK oLsuN DİYe GüLümSe..!
FarkımıZ TarzımıZ BiziM MoLLaaRaPLı oLmamıZ Ya KaN KustururuZ Ya Da TaM SustururuZ ßu HususTa Ne KuraL NeDe KraL TanırıZ..!
aLtı EvLiya, üsTü EşkiYa, iŞTe ßuraSı MoLLaaRaP, ŞimDi DağılıN uLeyNnN..!
KaderimSe ÇekeriM, ÇilemSe GüleR GeçeriM..!
“EğeR ßiR YerDe KüçüK aDamlarıN ßüyüK GölgeleRi oLuşuyorSa, oRaDa GüneŞ ßatıyoR DemektiR..!”
ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..!
ßabaMa DedimKi; “ßeniM DeğeriM Ne KadaR? DünyalaR KadaR” DeDi.. PeKi DünyanıN DeğeRi Ne KadaR? DediM. “ßeŞ PaRa eTmeZ” DeDi..
“aNadaN DoğmaK, öLmeK iÇindiR.”
“YaşamıN uZunluĞu DeğiL, NasıL YaşandıĞı öNemlidiR.”
“HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?”
“YaşaM aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN aĞlatıR.”
“YiğitliK VurmakLa, aĞalıK VermekLe oLuR”
“CeplerDe ResmimiZ aLemDe iSmimiZ”
KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!
(%) SeNi SeveriM, SeNi SeveniDe SeveriM, SeNi ßeniM KadaR SeveniDe KurşuNa DizeriM (%)
In The ParK’ta GezerkeN, CigarettiYi iÇerkeN.. My FatheR GörDü SuÇ üSTü, I aM DüşTü KıÇ üSTü..
ßiR GüN TitreyereK uYanırsaN ßiL Ki ResmiNi öPtüğüM GündüR.. aMa ßiR GüN SebebsiZ YeRe GözyaşlarıN aKarSa, ßiL Ki öLdüğüM GündüR..
GüneŞe aDıNı ßuzLa YazaN BiRi oLurSa, ßiL Ki o SeNi ßendeN DaHa ÇoK SeviyoR..
ßiZ aĞıR DeğiLiZ MiLLeT HafiF !
ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur..
o KıZ ßeNi aŞaR ÇünKü YASAK KELIME DelikanLı aDaM ManitasızDa YaşaR
SaNa oLaN GüveniM SonsuZ, eĞeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ
SonuNu DüşüneN KahramaN oLamaZ
DumansıZ SigaranıN, KöpüksüZ ßiranıN, SensiZ ßu HayatıN Taa *
SeN iMkansızsıN, SensizliK iMkansıZ, aŞK iMkansıZ..
ÇemberiN eN DışınDa, eN ÇıkmaZ SokaktayıM..
GeceniN eN SiyahınDa, uMuduN BittiĞi YerdeĞiM.. KöşeYi DönseM öLüM, DüZ GitseM HayaT.. GölgeleR iÇindeyiM..
Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR!
Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir…
BAŞLANGIÇTA BAZI SORULARIM VARDI BAŞLANGIÇTA BENİM GİZEMİM HALA DEVAM EDİYORDU

>>>SevMeDiM VeDaLaRı<<<

GERÇEK HERZAMN DOGRU CEVAPTIR

DARALDIM BUGÜN GİNE ÇEVREME BAKTIM, ÇERÇEVEDEKİ RESİMLERİ YAKTIM

HER HAYAT BİR SORUDUR BENİMKSİNİN CEVABI İSE TAM ANLAMIYLA Bİ KARANLIKTIR…

KENDİ CİNAYETİMDE KATİLİM

KAPAT PENCeReYi DONUK BİR RÜZGAR GİRMESİN İÇERİ

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenBuLdum HaBeRiN oLsun!!!

yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa

Seni unutmayı düşündüm bu gece bir sigaranın üzerine adını yazdım sigara bittiğinde unutacaktım seni duman duman atacaktım seni içimden rüzgâr savuracaktı küllerini fakat… seni unutmayı düşünürken nerden bilirdim ki seni her nefeste içime çektiğimi

düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı

vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr.

нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи

BU ALEMDE HERKESE İSYAN SANA AŞK VAR … !!

ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde…. gölgem bile boğmak için fırsat kolluyor düşüмdє

BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM

вüтüи αyиαlαя sєиi gösтєяiyoя…yα dα sєиsizliк göяdüğüм…

αииє вєи мαиyαк olduм

çarmıha gerilmekle eşdeğermiş “elveda”nı engelleyememek

yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…

yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!

sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…

köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA

BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN

SENİ SEVMEK ACILARIN EN BÜYÜĞÜ OLSA GEREK SENİ DÜŞÜNÜRKEN GÖZYAŞI DÖKMEK YAŞANABİLECEK EN BÜYÜK SEVİNÇ DEMEK

Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır bir kez şeytanın bacağını beni hatırla, bir son bahar serinliğinde… Seni, senden uzakta, sensiz, seninle yaşıyorum…

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler