2 Mayıs 2008 Cuma

Kimsesiz NickLeri

Kimsesizlik Msn Nickleri & Sözleri & İletileri

--------LeRiN --------Ce YaŞaDıĞı Bu dÜnYaDa SeNdE --------Ce YaŞıYoRsAn AdİLiĞiNe BoNcUk TaKtA NAzAr DeYmEsİn.
bir varsın bir yoksun tıpkı çocukluğumda anlatılan masallar gibi.......
' BaZéN sOnLaR Ba$LanGıÇTR KaÇı$Larsa KuRtuLu$..GéRiDe kALnLaRı çÖp Dİé Atmı$M KöPeq oLan bUyuRSN KaRı$tıRSın.!
Al gxtüR bEnİ gUrUrUn OLmADıĞı bİr yERe YokSA bU HaYaT ÇeKiLMiYOr AşkIN böLESi GÜCÜMe GİdİoR...
GeLeceğiM ßeKLe DeDi...
ßeN ßeKLeMeDiM o Da GeLmeDi...
öLüm Gißi ßir ŞeYDi aMa KiMSe öLmedi...!
Çok masal anlatıldı,hepsinin sonunda ayrılık notunu okudu zanlı
Benim hayatımı bir kişi yıktı,kalemimi kırdı,sözlükte sevgiliydi anlamı ..
uZuN GeCeLeRDe uYKuMSa ViRGüLüM,Bu KıSa CüMLeDe SoN NoKTaDıR öLüMüM
BilmedikLeriMi AyakLaRıMıN AltıNa ALsayDım BaşıM GöğE EreRdİ....!”
yoruldum artık...dermanım kalmadı...sevdim sevilemedim..ben agladım o güldü..sizde sevgi bumuydu..karsılıksız birşeymi?????
NaĞmeLeRiN yErİnE bUgÜn SeLa SeSi VaR...sÖyLeYiN aŞıKLaRa AşKıN cEnAzEsİ vAr..
hiç bir şey söylemiyorum artık hiç bir söz herkez susmalı artık kimse konuşmamalı....!

HayaT öLe ßiR Karma$a Ki:
Ya DoRu zmnDa YanLı$ inSaNı ÇıkaRıo Kar$ına,
Ya Da yanLı$ zmnDa DoRu iNsaNıN Kayßına Ndn oLuyo..
aRtıK qüweN we MutLuLuğu ßuLmak Çoq zoR,
İnsanLarı TanımaK ßir 0 kaDar İmkanSız!
Ya zmNa yeNıLıoSun, Ya Ki$iye!!..

[c=34]SeYrAnTePeLi (h)(h) |!]Җ[!|ЯзŦũЯή Øf Ŧħз RaPoRsUz_DeLi (h)(h) |!]Җ[!|• ● ||ĆǿрŷяіgħŦ 2007 © RoZoLsKy|| ● •[/c=4]
' Ti$öRTüM ߀yaZ d€LLy'İm ßiRaS GöML€ğİm MaVi At€$ €d€RiMm Aßi
' HaYaT PaRmAkLaRIMIN UcUnDaN KaYıP GiTti..dUrDuRaMaDıM.UğRaŞtIm.AmA OlMaDı.yA BeN AcEmIyDIm.yAdA HaYaT ÇoK TeCrÜbEliYdİ
T€k T€s€lLiM k@D€hL€Rß@şK@ ßiR ş€Y İsT€m€z s@rHoŞ €Tsİn Y€T€rkİ r@KıŞ@r@PF@Rk €TM€z

+ ßn isTemesemde HayaT haLa Devam £diyor ve
zamaN haLa Su GiBi akıyOr.ve ßen kısırdöngü bi oyunun içindeym,LeveL aTLadımmı Hiç ßiLmiyorM
PuanLarım siLindi ve gaLiba JeTonumda ßiTti
Oyun ne kadar devam eder ßiLmiyorm ama
ßn GameOver oLmasını bekLiyorm!!+

Bazen Ciddi,bazen Sakaci..Bazen Duygusal,bazen dertli..Bazen gicik,bazen güzel..Bazen Suskun,bazen geveze..Bazen Deli,bazen Catlak.. Ama herdaim MANYAK !

...::: Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim :::...
...::: Adamına göre olamadığım için midir ? :::...
...::: Yalakalığı benimseyenler sevilsin :::...
...::: Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K ! :::...
aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!
ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...
siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..
BeNDeYDiN NeFeS GiBi, SeNDeYDiM HeVeS GiBi, ALLAH KaHReTSiN SeNiN GiBi SeVeNLeRi!!!!!!!!!
….En yakın bildiğim vefasız çıktı, beni DÜŞMAN değilde dostlarım yıktı….
Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????
Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya...»
£y İ$T@NßUL ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden...
BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK. ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele
>((((yaşayabilmek kurduğum en büyük hayal))))<
[[...YÜREGIN VARSA GEL,,SEVGIN VARSA GEL,,HASRETIN VARSA GEL..SEVEN INSAN TANIMAZ ENGEL...]]
..][..®uHuMDaN BaŞKa DoSTuM oLMaDı,,Ve De®DiMi DiNLeYeN SaDeCe GöNLüm Va®Dı..][..
SaHiLe oTuRmUs DeNiZe bAkAn sIgArAyI TuTuP TeRs yAkAn YaKaSıZ GoMlEgE kırAvAt TaKaN BiR AsIk gOrUrSeN bEnİ HaTıRlA


καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиlικ duчαгѕи,ріsмαиlικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм...

ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм...

кÖІє віІє оІѕам Яаzıγıм γаиıиda оІмаγа...

оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк...

"Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş... "
Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!

кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя...

'
ஐღღŞêŋiżĺiķ,Băŋaـ Cōķ Zōŗ ¤.Yąšąмăŋıň Fąŷđـšı Yōķღღஐ

BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_(H aDi_LeN)

A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!



LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın ...!

๒เt๓เş ๏l๔ยğย เçเภ คğlค๓ค ๏l๔ยğย เçเภ ﻮül!!ηє кα∂αя ∂єтαуℓı ρℓαηℓαяѕαη кα∂єя ѕαηα σ кα∂αя ѕєт νυяυя…çค๒ค ﻮöรtєг๓є çüภкü єภ เאเ şєאlєг єภ คz ๒єкlє๔เğเภ zค๓คภ ﻮєгçєкlєşเг…єη вüуüк σℓαуℓαя єη тαηтαηαℓı σℓαηℓαя ∂єğιℓ єη ѕєѕѕιz ѕααтℓєя∂ιя!!

คşк เкเ เภรคภıภ ๒เг๒เгเภє ๒คк๓ครı ๔єğเl ๒เгlเкtє คאภı אöภє ๒คк๓ครı๔ıг….

нαℓ νє нαяєкєтℓєяιηє кєη∂ιη кαяαя νєя. вαѕкαℓαяιηιη
ѕєηι уöηєтмєѕιηє ιzιη νєямє

нєя zαмαη ∂σgяυуυ ѕöуℓє; ηє ∂є∂ιgιηι нαтιяℓαмαк zσяυη∂α кαℓмαzѕιη
ĤĔŔĶĔŚĨŃ ĨŚŤĔĎĨĞĨŃĨ ŶÁРÁßĨĹĔČĔĞĨ ßĨŔ ŶĔŔĎĔ ĤĨç ĶĨМŚĔ
ĨŚŤĔĎĨĞĨŃĨ ŶÁРÁМÁŹ

׺°”˜`”°º× ιηѕαη gєηçℓιgιη∂є ögяєηιя, уαѕℓαη∂ιgιη∂α αηℓαя
เภรคภ ђєг zค๓คภ кคђгค๓คภ ๏lค๓คz ค๓ค ђєг zค๓คภ เภรคภ ๏lค๒เlเг׺°”˜`”°º×

•°oo°• ιηѕαη σℓмαуαη, ιηѕαηιη ∂єgєяιηι вιℓмєz •°oo°•


Yorgun Yüreğime Bir Kor Düşmüş Haberini Sen Sor,Yalan Unuttum Seni..Sevdan Bitmedi Bitmez Gözüm Hiç Kimseyi Görmez Yalan Unuttum Seni!!!



Kollarında su gibi geçerdi zaman..gittigin günden beri sevme özürlüyüm..Senden sonra diye bir hayat varsa,ben ölmekle hükümlüyüm..

-- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın ...!

% - YaLnızıM ELmA ŞekeriM SensiN ßeniM TeK NefesiM..- %

Gün gelir [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak İçin Tıklayın...] yanar.. ELin Gider Mektuplara.. GüN GeliR ßeni AnarsıN GözüN DalaR UzaklarA..

[- - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ - -]

Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..! =(

=- O ArtıK BuZ KaLpLi =( Ne yapthıysam Erimedi ..-=

GitmedeN Şunu KaLbinE YaZ ÇiçeğiM.. -> Kimseyi Sevemem ArtıK..!

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

RüzgaR Aşkımı Kucağına ALsa DağLarı TepeLeri Aşsa SaçLarına ULaşsa..

CanıN ÇıksıN İnsafsıZ.. Beni VurduN ZamansıZ..!

KiM ßiLeßiLir AşkI AşktaN ÖLenE KadaR..(L)

Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..


AvriL'in de Dediği Gibi --> [ Don'T TeLL Me..] :'( :@

- 2sohßeT AraLı Bizim MesafemiZ { 0 Derece } (K) -

Love İs NoThinG..

Maybe one Day..(L)


[ - - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ -- ]

SusuN ..! / KonuşmayıN / / Don'T SpeaK / DIDIDI yapmayın be! yeter! :@ ( bu bnm en sık kullandığım nicklerden biri )

Ya Sev Ya Terket Ama AsLa ALdatma..! ( Yoksa...)

NicK Şuan MeşguL..

- Geçer Demek İnan Zor Çünkü Aşk Senin Adın...-

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler