2 Mayıs 2008 Cuma

Müthis NickLer

kaFam güseL buLaşma YoLum uzun saKn bna sırnŞma bu gece DoLuyum oLum Kpmda Yatma uzak Durda fazLa bğLanma

qözLerime uyku qiRmez oLdu özLedim seni tek keLimem buu*[nokta!]:

bi daNé daHa béN yOKkİee xD

Adımı duymayın kaÇ yazar? KaLßim tanıdıĞım en iÇten yazar.

NE dEmİşlErR aCEle İşeE; bENdE İşİycEmM xD

14 ya$ındaysanız…hayat qércqdn c00q qüzL ..

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

߀n sn!n !Lq0quL yıllarımda..sıq sıq yéR3 dü$ürdüğn “kur$un kal£mn qibiim!!Dıştan baqıldıında sapasaĞLam..ama ici paramparcaa!!

BeNNnNN BideneiMmm Haberinis YoOkKk aYoOL..!

!..>>biR gaRip aşıK<<..!

Değersizliğine verdim değerden utanıorm..

kendine yeni bi manita yapmışsın buluşunca haber verde sana 1 kasa ekmek aliyim malum kaşar ekmeksiz yenmez

Çok çabuk seferim , Çokta çabuk silerim . Çok çabuk bağlanırım , çokta çabuk koparım . . Çok meleq qörünüyo olabilirim , ama aynı zaman da çoqta şeyhtanım ..

N E F R E T İ M S İ N ! Oysa ki ; N E F E S İ M D İ N !

yemişim Oks yi yaa o da kim burda öle biri yoq

Nokta Konmu$ ßitmi$ én qüzéL Hikayém...

|||| Thé _ kaLpsiz ||||



anca mİğdemİ buLandIrırsIn ßu saatten s0nra.

TaRTı$aCaKsaK éĞéR..ßaNa ßi DaKKa İzn WéR..ßéYnimi ÇıKaRıP GéLéYim..$aRTLaR é$iT oLsun.

bıROCKın beni AREtık büyüMAKE is the me your om..!!!

bir ROCKER herşeyi qeride bıROCKER !

...fondöténLé kapanmıor acıLar
*HayaT Benm HayaTımm oLdnqnDan bî pRobLêm yok x)

sevioRsan yanImda kaL sevmioRSan uFakTan uFakTan yoL aL x)

kanatSz SheyTan xD

qeLen qiDen ßeNi YoRmazz’! ßiTen Hic BirSeY ßaNa koYmaz...’!

séfyr'm shéni



EnDopLazMik1haTunum x) ..

ama a$Km yooHkk

seninLe brqün dahmı yook hadi yoq bna ytcaK yorqn yastık çooq ama çoohqq

eLinle çizdn kadéRne baq ii baq iyisndn seç kınaLarnı mnasp yerinee yaq xD

bén sefmek sefmek istrdm nerden bLrdm ? sewnLer ağLarmşşş

^^Bi prens bulucam ama her zamn Kral babam olucak!

çoq mu sktm bkma arkna dön git çoq mu yordum bırak bitsn

varLıım hissediLmeye bLr ama yokLuğum koYar

Bak büyüdüm hiç hesapta yokken.
Canımı yaktı büyümek güzel sanarken.

Sen Yoksan, Bi baskası waaR (: !

aLem aşıq oLuOO sonRa aLkoLiqq B3n kenDimee aşqım hemDe pLatoniqq

WUJOh!M3S !U3S W!J3P3 U!W3h

Choqq $erefsiz qöRdüm ama Hic Biri Senin Kadar ProfesyonaL DeqiLdi.. !

Gezsek, tozsak, elele tutuşsak, sıradışı, delidolu bir gün geçirsek,
Biraları devirip, dünyayı çevirip, geçmişi, geleceği azıcık unutsak!

Hayat ßu sevqiLim Çoktan seçmeLi ... Senin a$kınsa ßir Döném ödévi !...

üzqünüm sénin yériny tıpky sénin qißy 1iyLé doLdurdum

Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..!

' Hich Kimséé MuhtaJ DéqiLim. én kraL'ıny ßiLé Syktir édérim..

ßén ß1r Masa OLsadım Daa İ$é Yarardım..! x)

' qunahımı aLa aLa ßItırdıNız oLéyY. ! x)

' haYat ßéNdén aLdIkLarInI néRéné SokucaksIn..?!

' qooqLé'a ßaktık ßéyéféndi. Siz ßir hiçmi$siniz...

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler