25 Şubat 2008 Pazartesi

AnLamLi Msn iLesitisi

Anlamlı Msn İletileri

Duygular vardir anlatilmayan sevgiler vardir kelimelere sigmayan bakislar vardir insani aglatan insanlar vardir ki asla unutulmayan,iste sende onlardansin!!!

* Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydi eger inan ki yeryüzüne hiç günes dogmazdi.

* GIT TABI GIT.KIRPIKLERIME BIR KARA DIKEN DE SEN EKLE.HENUZ SOKAKLARINA BILE ALISAMADIGIM BU KENTE VER BENI VE BAKISININ TALAN ETTIGI YERLERIMI AL OYLE GIT?.

* gitmek mümkün olsa gitsem uzaklara, sevmesem seni yaksam yüregimi, savursam küllerimi daglara denizlere ,yeserirdi küllerim sana olan sevgimle

* gonlume taht kurdun, gonlumun sultani oldun, gece gokyuzunde parlayan yildizim, sabah ise ruhuma dogan gunesim oldun

* Karanlik dünyam,Dertler ve ben,Aklimdaki tek düsüncem,MUTLULUK ve SEN.

* Deliye hergün sevgililer günü; Seni deli gibi seven askin

* Askim var daglar bilemez, Sevgim var kimsenin akli alamaz, Birde sen varsin ya bir tanem, Dünyada kimse böyle sevilemez

* kalpten kalbe bir yol vardir görülmez. gönülden gönüle gider sevdicegim?.

* Ne zamanki çöller deniz denizler çöl olursa, kayalarda nilüfer, çamlarda güller biterse, ay kararip yemyesil çimlerin üstüne düserse, o zaman seni birakip baskasini sevecegim.

* Meleklerin saçlari salkim salkim, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kustüyü vadiler. Bulutlara öyle baktim. Ama simdi yalnica günesin önünü kesiyorlar, yagmur ve karla kapliyorlar her yeri. Çok sey var yapabilecegim, bulutlar çikmasalar yoluma?

* ASK NEDIR BILIYORMUSUNUZ?ASK: KARSINDAKINI BULUNMAZ HINT KUMASI SANMANLA ENAYI OLDUGUNU ANLAMAN ARASINDA GECEN ZAMANDIR?

* Seni her özledigimde gökten bir yildiz eksilseydi gökyüzü kapkaranlik olurdu.

* Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettigim zaman, üzüntülerimi alip onlarin yerine o tarifsiz sicakligi koymayi basariyorsun?

* SENI SEVDIGIMI SOYLUYORUM AMA BU YALAN,CUNKU;SANA OLAN DUYGULARIM O KADAR USTUN VE YUCEKI ASKIM ONLARA ISIM BULAMADIM?

* Eger bir uçurum kenarinda düsmek üzere olsam, asagida bir dal olsa ve o dalin sen oldugunu bilsem, ölmekten degil birtanem seni kirmaktan korkarim?

* dünde,bugünde,yarinda, yüregin kadar yanindayim. kendini yalniz h?ssettiginde elini kalbine koy;ben hep ordayim

* eger askta guzel bir an varsa oda baskalarini bastan cikartan o yuregin benim icin kan agladigi zamandir

* Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

* YATAGINI GÜL YAPRAKLARIYLA SÜSLEDIM,ÜZERINI AY ISIGIYLA ÖRTTÜM.TÜM KABUSLARI BEN ALDIM,BU GECE TATLI RÜYALAR SENIN OLSUN

* Sevgilerin en güzeli seni sevmek, Özlemlerin en güzeli seni özlemek, Ve hayatin tadi sabah kalktigimda, Senin varoldugunu bilmek

* sana olan askim sagir bir ressamin kristal bir yüzeye düsen gul yapragynyn çykardygy sesi cizdigi zaman bitecek

* kalbimde 3 çiçek yetistirdim.Sevmek,sevilmek ve beklemek.Sen bunlardan ikisini kopardyn.Bana sadece biri kaldy beklemek beklemek beklemek

* GUNESIN BUZ TUTTUGU YERDE BIR ALEV GORURSEN O BIL KI YANLIZ VE YANLIZ SENIN ICIN YANAN KALBIMDIR

* Ask bir muz kabugudur , dikkat etmezsen ayagin degil , hayatin?

* Yanagina Düsen Kar Tanesi Eriyip Dudaklarina Ulastiginda O Bir Damla Serinligi Benimle Paylasmak Istersen Yüzüne Esen Rüzgara Dön. Bilki O Rüzgarda Ben Olacagim.

* Avucun arasina bir yürek biraktim ister bir kenara kaldirip atarsin ister kendi yüreginin üstüne koyar her zaman seninle olacagini hatirlarsin.

* eger hayat birgun bize oyun oynayip seni benden baskasinin kollarinda atarsa seni dansa kaldiricak ilk muzik cenaze marsim olsun?

* elimde denizde buldugum bir midye var denizden o kadar uzakki tipki seninle benim gibi.ama arada tek fark var o denize sen bana aitsin

* göz damlalarinin yanaklarina çizdigi islak patikalari seyret seyretki yalnizligin acisini anlayasin

* SEN SENI BENDEN FAZLA SEVEN BULURSAN ;BEN SENI UNUTMAYA RAZIYIM?

* Zannetme ki gözlerim sana baktikça bikacak. Ölsem ruhum daima seninle kalacak. Kapanirsa gözlerim hayata, Inan ki son sözüm SENI SEVIYORUM olacak

* GÖZLERIN DALARSA BILKI DÜSÜNDÜM SENI, KULAGIN CINLARSA BILKI ANDIM SENI, GECE UYANIRSAN BILKI RESMINI ÖPTÜM, GÖZLERINDEN YAS DAMLARSA BILKI SENSIZ ÖLDÜM..

* milyonlarin içinde yalniz kalmaktir ask..fisildamak tir gökyüzüne ve aglamaktir her an sevginle

* imdi dudaklarimda bir yeminsin! Seni unutmadim,unutmayacagim.! Sen benim her zaman her zaman SEVDIGIMSIN! Toprak olsan bile

* Bu gece kayarken yildizlar gökyüzünden ve gözümden yaslar süzülürken dilek tutmadim ilk defa sadece tesekkür ettim tanriya bu gece yanimda oldugun için!!

* Eger bir gün gururunu yenip, bana geri dönmek istersen sakin dönme, çünkü senin gururunun bittigi yerde benim gururum baslar.

* Mutlu olmayi biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.* Hasret kapimda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzak bir sehirde gözlerim onu ariyor?

* HER YENI GELEN GUNU YENI BIR UMITLE BEKLEMELI HER YENI GUN YENI HAVALARLA GELIR GECE YAGAN YAGMURLA UYURSUN SABAH BIR DE BAKARSIN ODAN GUNESLI

* GUZELIM BEBEGIM HERSEYIM NERDESIN NEDEN CEVAP YAZMIYORSUN BANA CIDDEN BITIRDINMI HERSEYI YAPMA NE OLURSUN

* gökyüzündeki bütün yildizlari toplasan birtek sen etmez, fakat birtek sen hepsine bedelsin

* gözlerin dalarsa bilki düsündüm seni, kulagin cinlarsa bilki andim seni, gece uyanirsan bilki resmini öptüm, gözlerinden yas damlarsa bilki sensiz öldüm..

* SENI saçaklarda titreyen serçenin kanat çirpmasi kadar masum ve bir anne duasi kadar içten SEVIYORUM

* Birlikte yasayabilecegin biriyle degil;Onsuz yasayamayacagin biriyle ol,Gelip bosluk dolduranlardan degil;Gittiginde yeri dolmayanlardan olsun

* SENI SEVIYORUM? Seni yanimda hissettigim zaman üzüntülerimi alip, Onlarin yerine simdiye kadar kimsenin basaramadigi, O güzellikleri o sicakligi, o isigi koymayi basardigin için askim

* ben seni sevmek için degil sevmenin nasil oldugunu gör diye sevdim sen benim alin yazimsin

* Rüzgar alabildigine hirçin, yagmur alabildigine inatçi, yüregin onlara inat sanki bir liman?Tipki gözlerindeki huzur gibi.

* Seni her düsündügümde Kalbime bir Yildiz çiziyorum,kaç tane oldu bilemiyorum ama, artik benimde bir Gökyüzüm Var?Sevgilim bil ki senden uzak ne güzellikleri avutur beni bu sehrin, ne de yildizli aksamlari!? özlemin bir nehir olmus yarar girer icimde ki daglari!?

* Yanagina düsen kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde ve o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yüzünü rüzgara dön, ordayim!

* Eger seni nasil ve ne kadar sevdigimi ögrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalisin çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamiyorum. Ama bir seyi bil ki seni çok seviyorum?

* BASKASINA KENDINDEN FAZLA DEGER VERME,YA ONU KAYBEDERSIN YADA KENDINI MAHVEDERSIN EGER BU DUNYADA SENI KIMSE SEVMIYORSA BILKI BEN OLMUSUM

* DUNDE,BUGUNDE,YARINDA, YUREGIN KADAR YANINDAYIM. KENDINI YALNIZ HISSETTIGINDE ELINI KALBINE KOY;BEN HEP ORDAYIM

* gunesin buz tuttugu yerde bir alev gorursen o bil ki yanliz ve yanliz senin icin yanan kalbimdir

* gül rengi aksamlarin bitimsiz rengi,sevginin hüzünle bulustugu cizgi,aska yakilan agit,gel tut ellerimden artik bunca hasret yetmezmi

* NE YILDIZLARI ISTIYORUM GECE YARILARIMA,,NE GÜNESI ISTIYORUM KARANLIGIMA ,,ÇK DEGIL SENI ISTIYORUM YALNIZLIGIMA..

* BIR DOST YÜZÜNE IHTIYAÇ DUYDUGUNDA BASINI KALDIR VE GÖKYÜZÜNE BAK?GÜNDÜZLERI BULUTLARIN GECELERI YILDIZLARIN ARKASINDAN GÜLÜMSÜYOR OLACAGIM

* Ask bir su damlasi olsaydi okyanuslari, Bir yaprak olsaydi bütün ormanlari, Bir yildiz olsaydi tüm kainati sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum?

* asla sevme,seversen ihanet etma;ihanet edeni de asla affetme

* Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere, hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense

* Seni dünyada seven on kisi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven bes kisi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kisi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüsüm.

* Bir aski paylasmak için çok geç,bir paylasima asik olmak içinse erken.Bir sevda yerimden vurdu zaman.Simdi sana söylenecek tek bir cümle;bende sana yetecek kadar ben kalmadi..

* Birlikte olabilecegin degil,onsuz yasayamayacagin biriyle ol! Geldiginde bosluk dolduranlardan degil,gittiginde yeri dolmayanlardan olsun!!!

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler