25 Şubat 2008 Pazartesi

Komik DiyaLogLar

Komik Konuşmalar

Ev telefonundan arayan sahisla diyalog:
- Alooooo
- Evde misin?
- Yok degilim aslinda, iyi ki hatirlattin ya sesimi yanima almamisim.Kapinin önüne koskocaa kamyon dayanmisken ve hammallar esya tasirken merakli komsuyla diyalog:
- Aaaa tasiniyo musunuz?
- Yok o nerden çikti? Prova yapiyoruz bugün esas yarin tasinicaz.Eve girdiginde aile fertlerinden biriyle diyalog:
- Geldin mi?
- Yok daha gelmedim, rol yapiyorum.Otlakçi arkadasla gerçeklesen diyalog:
- Hede hödön var mi?
- Yok valla
- Hiç mi yok?
- Senin matematik hocan kimdi?
- Hö?
- Ya felsefe hocan?
- Anlamadim??
- Hiçlikle yokluk arasindaki farki ögren de gel hadee.Tuvaletteyken kapida dikilen sahisla diyalog:
- Naaapiyosun?
- Hiiiç otobüs bekliyorum
- Ilahi
- Sensin ilahi töbe töbeeUykudan ayilmaya çalisirken gereksiz yere dürtenle gerçeklesen diyalog:
- Uyuyor musun?
- Evet
- Hadi ordan numara yapma, konusuyorsun ya
- Ben uyurkonusurum da
- O nasil oluyo?
- Öle iste.Bir misafirlige ya da ziyarete gittiginde kalkarken gerçeklesen diyalog:
- Kalkiyo musun?
- Yok canim nerden çikardin blöf yapiyorum sen "biraz daha otur" diye israr edesin diye..

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler