25 Şubat 2008 Pazartesi

Msn NickLeri

Msn icin NickLer

her karanlığın ardında elbet bir aydınlık vardır .

gizli sevdalar vardır ama gizli aşklar kadar değildir.

hayata herkes sıfırdan başlar ama sabredenler kazanır


herkes bildiğini sanar fakat herkesin bilmediği daha çoktur.zamanı durdurmaya çalışma zamanı sen yakala.

her aşk bitince nefret başlar.güle seven hep dikeninden şikayet etmiştir.

sevenler gece ölür.

insan hayatta gerçekten bir kere aşık olur, gerisi fasa fisodur.

sabrın karşısında ; erimeyen dert ve çekilmeyecek çile yoktur.

soğuk gecelerimin sıcak aşkısın sen.paylaştıkça artan tat.

Sil bastan yasama sansım olsaydı eğer,Oturup saymazdım eski yanlışlarımı.

Kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi....

Ve elbette çok daha çoşku dolu olurdu sevdalarım.

İçine az buçukta ciddiyet katılmış.

Bu denli titiz olmazdım hiç,öyle bir sansım olsaydı eğer....

Korkmazdım daha çok riske girmekten.

Daha çok yolculuğa çıkar,gün doğumlarını kaçırmazdım asla.

Hele dağlara tırmanmanın keyfini.

Hiç bilmediğim yerlere giderdim gidebildiğince.

Doyasıya dondurma yer,boş verirdim kuru fasulyenin nimetlerine.

Öyle bir sansım olsaydı eğer.......

Dertlerimde yasamın gerçegini tasırdı,yalnızca düşlerim değil.

İşte hani onlardan,her dakikasını verimli geçirenlerden biriydim..

Aynı Anlara geri dönebilsydim eğer,Yalnızca iyi ve güzel olanları tatmak isterdim yeniden.

Öğrenmediyseniz hala öğrenin artık;Yasam anlardan oluşur..

Sadece ANLARdan.

Şimdiyi yakalayın.

Yanımda termometresi,bir şişe suyu,şemşiyesi ve paraşütü olmadan yerinden kıpırdamayanlardan biriydim..

Ama yeni bastan yasayabilseydim eğer,İyice hafifletilmiş olarak çıkardım yolculuklara.

İlkbahara yalınayak girer,sonbahara dek unuturdum pabuçlarla yürümeyi..

Hiç bilinmeyen yollara dalardım,tadını çıkarırdım gün ışığının,Çocuklarla daha çok oynardım,sil baştan edebilsseydim eğer...

Ama heyhat,seksen besindeyim artık..

Ve biliyorum ki; ÖLMEKTEYİM.ANLARI KAÇIRMAYIN.

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler