26 Şubat 2008 Salı

KOMIK MSN NICKLERI

EN KOMIK MSN NICKLERI


♥ İstediğinizi söyleyin emniyettesiniz" dediler, söyledik, EMNİYET'teyiz...

♥ Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.

♥ Bekarlık canıma tak etti. Bende KIZ kulesini kaçırdım.

♥ Yeni yil iptal edildi. Çünkü eskisini buldular!..

♥ Maliyeden yeni bi vergi daha ''duvar yazisi vergisi''

♥ Şu araba benim olsun. 5 milyar borcum olsun. SATINCA ÖDERİM.

♥ Vatandaş çok BONKÖR. Krizlerin faturasını o ödüyor çünkü..

♥ Artık her çocuk ZAMane çocuğu.

♥ Ekonomi kilitlendi. RESET'leyelim lütfen.

♥ KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur.

♥ Ülkemdeki ZAMLAR, yağmur gibi DAMLAR.

♥ Eskiden zamPARA'ydım. Kriz geldi zamSEFİL oldum.

♥ Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı. Şimdi aslanda aç.

♥ Çok endişelendim. Bügün zam yapılmadı. Acaba hükümetin başına birşeymi geldi?

♥ TATİLDEYİZ. imza: Cezaevindeki hortumcular.

♥ Oyunu doğru partiye ver. Sonra oooy anam oy deme.

♥ Dolar yine fırlamış. O ne fırlamdır siz bilemezsiniz.

♥ Bütün umutlarım suya düştü.Ama boğulmadılar.Çünkü onlara yüzme öğretmiştim.
♥ COK YARDIMSEVERIMDIR BUTUN YARDIMLERI KABUL EDERIM .

♥ ....Ve Tanri kadını yaratti. O da kalkti kaynana oldu.

♥ AşK BiR MuZ KaBuĞuDuR BaStIN Mı AyAğIn DeĞiL HaYaTıN KaYaR

♥ Dost kara günde KARANLIĞA KARIŞIR.

♥ Babam sevdi annemi aldı,Mecnun sevdi Leyla'yı aldı, ben sevdim babayı aldım.

♥ DELİ gibi sevdim, MANYAK gibi evlendim.

♥ Gerçekler acıdır ,baklava tatlıdır, o zaman baklava gerçek değildir.

♥ Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi.

♥ Kafanı çevirip durma! Aklından geçenleri okuyamıyorum.




Dün yapılan bir operasyonla Ajda Pekkan'ın alnı sonunda ensesine ulaştı.

Bak Barbie'ciğim,sen daha TOY sun.

Türkiye'de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor...

Tüh!.. Amortiyi tek rakamla kaçırdım yine...

Oğlum,senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..

Suçlu ayağa kalk!..Çocuklu bayana yer ver!..

Daha son kullanma tarihine çok var, Yavaş iç şu meyve suyunu...

Ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.

Her hakkı saklıymış. Bende de bunca Hakkı nerede diyordum.

Maaş 250 milyon mu? Aaa başlarım böyle işe haa..

Atı alan Üsküdar'ı geçti. Biz takibe devam ediyorum merkez. Tamam!..

Şu çocuğu doğuramadım yaaa!..İçimde kaldı.

Kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. Ondan sonra "Konuşan kedi" olarak çok meşhur olur.

Kızımı ne doktorlar, ne mühendisler istedi. Bizde baktık evde kalacak,size verelim dedik, berber bey oğlum!..

Çorbamdan kıl çıktı.. Beni kimle aldatıyosunuz garson bey?..

Beni deniz tutar, Ali tutar, Cem tutae.. Severler beni..

Bayram değil, seyran değil.. Allah Alah!... Bir türlü çıkartamadım sizi..

Hava korsanı uçağı kaçıracaktı,yapamadı.. Çünkü; uçağı kaçırdı...

Çingeneler Amerikayı nasıl okur? ABE DE..

Rüyalar da hormonlu artık, akşam aksakallı nine gördüm...

Avrupadan gelen soğuk hava dalgası, ülkemizi etkisi altına aldı.. Yok abi, Avrupa bizi sevmiyor işte, kabul edelim artık!..

Uzun lafın kısası : U.L.

Oyunu ayakta alkışladım.. Ay yok şekerim, oturacak yer yoktu...

Cinayet masası, idam sehpası, elektrikli sandalye, ölüm döşeği... Bu ev pek tekin değil hanım.. Yürü gidelim...

Zencinin biri denize düşerse ne olur? Tabii ki ıslanır..

Dün kazı kazandan kaz kazandım :))

Yumurtanı sahanda mı yersin? Yoksa deplasmanda mı?

Alfabe artık 28 harf, "O" şimdi asker! (Ultra ultra İğrenç)

Ağrı kesicin varda, Erciyes kesicin var mı?

Volkswagen Pass-at , Şahsi oynama !

Oğlum Geldin mi? Hayır, daha gelmedim!

1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır!?! 1, 2, 3 Mühendislik !

Hakan Şükür sahada sakatlanmış. Kim taşımış? Hakan Taşıyan...

Sigaraya ayrı, içkiye ayrı paramı veriyorsun. Tütün kolonyası iç...

Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım mark.

Kadın hakkı diye bir şey yokur. Çünkü Hakkı erkek ismidir...

Ağlarsa anam ağlar gerisi playback yapar...

Kendim için bir şey istiyorsam namerdin Allah'ım anneme güzel bir gelin nasip et!! Aminnnnnn...

Yıkanan Ton'a ne denir? Washington!

Geçen gün bir taksi çevirdim, hala dönüyor!

Cin Ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? Blue Jean.

Sen kimi kandırıyorsun, bu söylediklerine kim inanir? Kadir İnanır...

Kitabım evde kaldı. Aaa ben kitabını evli sanıyordum!

Mevlana neden çok dönüyormuş? Çift okey gelmişte ondan...

Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır...

Seven unutmaz, eight unutur...

İyi ki Italya'da doğmamışız! Neden? Çünkü İtalyan'ca bilmiyoruz!

Sizin araba ne malı? Alman malı! Bizimki de klimalı!

Yangın dolabını açarsan ne olur? Yang kızar...

Adamın biri yarın ölücem demış. Yarmışlar hakkaten ölmüş...

İnsanları niye kafasına su dökerek uyandırırlar? Çünkü suyun kaldırma kuvveti vardır.

Köfteyle möfte arasında ne fark vardır? Biri kıymadan yapılır diğeri mıymadan...

Geçen gün kamyonu sürdüm, Leonardo da Vinci...

Fransızların nesi eksiktir? "Fran"ları tabii ki!

Çok iyi göbek atan kazana ne denir? İyi oynayan kazansın!

Tem otoyoluna muz düşerse ne olur? Temmuz...

Yerin kulağı war benim de kulağım war. Ben yer miyim? Hayır yemem...

Bir adam karısını dövüyormuş, kapı calmış karısını dövmeye bırakmış, neden? Eşek sudan gelmiş.

Tomi'nin annesi kimdir? Anatomi

Adam bilgisayar başında uyuyakalmış. Ertesi gün nezle olmuş. Neden? Windows açık kalmış.

Talipp: Slm...


KızEvy: Slm... Hoş geldiniz.

Talipp: MSN adresinizi oğlumdan aldım.

KızEvy: Evet . Kızım söyledi. Bekliyorduk zaten

Talipp: Sizin evde başka PC var mı? Hanımları da görüşmeye davet etsek

KızEvy: Tabii ki. Bizim hanım online zaten. Kız da internet cafe de.

Talipp: Ok...

Kaynana34 konuşmaya katıldı

Oğlananası konuşmaya katıldı

Talipp: Hanımlar da geldi. Ben bizim oğlanı da davet ediyorum.

ÇılgınDamat konuşmaya katıldı

BirEvinBirkızı konuşmaya katıldı

Oğlananası: Slm...

KızEvy: Hoş geldiniz hanım efendi

Kaynana34: Slm...

Oğlananası: Hoş bulduk efendim

ÇılgınDamat gönderiyor: CICEK.GIF Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

ÇılgınDamat gönderiyor: CIKOLATA.GIF Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

Kaynana34: Ay niye zahmet ettiniz? Teşekkürler.

Talipp: Zahmet ne demek? Çam sakızı çoban armağanı.

Kaynana34: Nasılsınız? İyi misiniz? Ben Hacer. Burcu´nun annesiyim.

Talipp: İyilik elhamdülillah. Sizleri sormalı.

KızEvy: İyiyiz çok şükür.

Kaynana34: Sizler Mersin´denmişsiniz değil mi?

Talipp: Evet efendim. Sizler de İstanbul´dan

Kaynana34: Evet efendim. Biz iki yıl önce gelmiştik Mersin´e Çok güzel bir yer.

Oğlananası: Güzeldir. Bekleriz bize de.

KızEvy: İnşallah. Bu yaz güneyi düşünüyorduk zaten

Oğlananası: Yaza kalmasın diyoruz. Beey ! Hadisene...

Talipp: Efendim. Hanım haklı. Sebebi ziyaretimiz malum.

KızEvy: Evet efendim. Malumumuzdur. Başımızın üstündedir. Hoş geldiniz.

Talipp: Evlatlarımız net üzerinden tanışmış, kaynaşmışlar. Bize de vazifemizi yapmak düşüyor. Allah´ın emri Peygamber´in kavliyle Oğlumuz ÇılgınDamat´a kızımız BirEvinBirKızı´nı istiyoruz.

KızEvy: Evet beyefendi. Sizin de belirttiğiniz gibi evlatlarımız anlaşmışlar. Eh o zaman bizlere de hayırlısını dilemek düşer.

Oğlananası: Müsaitseniz eğer gelecek ay aile içinde bir nişan yapalım diyoruz.

Kaynana34: Bekleriz efendim. Biz nişan için gerekli hazırlıkları yaparız. İstanbul´da kalacak yeriniz yoksa biz ağırlayabiliriz.

Oğlananası: Yok. Zahmet vermeyelim. Çok kalamayız zaten. Dayımın oğlu var. Bostancı´da oturuyorlar.

Kaynana34: Ayol ne zahmeti? Aşk olsun. Akraba olacağız sonuçta. Hem Bostancı çok uzak. Biz Avcılar´dayız. Yollarda perişan olursunuz. Yerimiz müsait.

Oğlananası: İnşallah diyelim o zaman.

Kaynana34: İnşallah efendim. Kızım! Hadisene.

BirEvinBirKızı: Tamam anneee!

BirEvinBirKızı gönderiyor: KAHVE.GIF Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

ÇılgınDamat gönderiyor: SOZYUZUGU.GIF Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

Talipp: Biz müsaadenizi isteyelim artık. Tanıştığımıza memnun oldum.

KızEvy: Biz de memnun olduk efendim. Şeref verdiniz.

Talipp: O şeref bize ait. Hoşça kalın efendim.

KızEvy: OK . Byeee!

Talipp: Bye!

Oğlananası: Bye..

Talipp konuşmadan ayrıldı

Oğlananası konuşmadan ayrıldı

Kaynana34: Bye

BirEvinBirKızı: Bye

Kaynana34 konuşmadan ayrıldı

KızEvy konuşmadan ayrıldı

ÇılgınDamat: Bye... Şişşt Burcu kız? Gitme bir yere yaw :-)

BirEvinBirKızı: Hepsi gitti mi?

ÇılgınDamat: Gittiler gittiler.Nasılsın aşkım? Çok heyecanlandın mı?

BirEvinBirKızı: Ay! Ölüyorum zannettim :-(

ÇılgınDamat: Bak çok korkuyordun. Oldu işte aşkım. Oldu :-)

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler