25 Şubat 2008 Pazartesi

Komik Msn NickLeri

En Komik Msn Nickleri

Çok KomikLer GüLmekden BayiLicaksiniz

Kisisel Bir Ileti Girin>

"kisiselse sanane ?? "

"Girmezsem n?olcak?"

"Kisisel ileti yok. Kisisel sorun var."

"Bizim kisisel neyimiz oldu ki iletimiz olsun."

"Bizim Kisisel bi olayimiz olmaz"

"Girdim, oldu mu?"

"Kisisel iletiye hayir!Yasasin toplumsal mücadelemiz.. "

"Kisisel iletiye evet!Yasasin bencillik, egoizm, narsizm.."

"Kisisel iletinizin olamabilmesi için önce kisiligininizin olmasi gerekir"

"Kisisel bir ileti yazin, sosyal mesajlar kisin daha etkili olabilmektedir.."

"Bir kisisel Ileti"

"Kisisel ileti dedigin nedir ki? Yazari"
"Listedeki tasfiye nedeniyle zararina muhabbetler"

"Bu alana reklam verebilirsiniz"

"Iletim yok yalitim var ."

"iletisizseniz, ileti Sizsiniz."

"Fazla kisisel yazamam buraya"

"Kisisel iletiyle kisisellestirmeyenlerden misiniz"

"Kisisel bir iletim yok, buna da sükür."

"Aglarsa anam aglar gerisi ninja kaplumbaglar"

"Kim vurduya gittim, gelecem"

"Yazmiyorum kisisel ileti falan.Baskiya gelemem ben"

"Kisi ile ileti-sim için tiklayin"

"Herkesin gördügü ileti kisisel degildir"

"Kisisel bir ileti yaz 3990?a gönder"

"Bir porche alip gelicem"

"Ben sana çevrimiçi olamazsin demedim,insan olamazsin dedim"

"Sahibine dönmeyen isyankar bumerang"

"Sürüden ayrilan idealist kuzu"

"i see online people"

"Itiraf ediyorum: Winamp?teki unknown artist benim

Hiç yorum yok:

 
güzel sözler